Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Venter på at streken skal bli sterkere13dpo
Fin sterke det der da!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på at streken skal bli sterkere13dpo

SerGreier du å se en strek her om du legger godviljen til?8 dager til ikm men jeg klarte ikke holde meg
![]()

Ser strekGreier du å se en strek her om du legger godviljen til?8 dager til ikm men jeg klarte ikke holde meg
![]()
Jada. Med CB kan være så lunefull at jeg ville vært forsiktig med å tolke den som positiv enn så lenge.Greier du å se en strek her om du legger godviljen til?8 dager til ikm men jeg klarte ikke holde meg
![]()
Ser strek![]()
Jada. Med CB kan være så lunefull at jeg ville vært forsiktig med å tolke den som positiv enn så lenge.![]()
Jeg ser ikke på meg selv som gravid ennå, men litt gøy er det likevel
Den er sterkere nå som den har tørket

Greier du å se en strek her om du legger godviljen til?8 dager til ikm men jeg klarte ikke holde meg
![]()
Tenk omAbsolutt![]()

Skulle gjerne kjøpt, men håper jeg slipper så mange flere på en stundTips til alle testegale:
black week på billige-tester.no
Mange tilbud!!
(jeg hadde plutselig bestilt 15 gt)

Den blir i alle fall sterkereGreier du å se en strek her om du legger godviljen til?8 dager til ikm men jeg klarte ikke holde meg
![]()

Ser en svak strek
Ser en svak strekaldri fått skygge på babyplan selv
![]()

Hadde jeg også gjort daÅååå håper du har rett!! Har fått skygge før, men ikke på babyplan sine! Tror jeg ryker på en ny test i kveld
![]()

Lykke til, håper spira sitter! 

Er denne positiv? Skal få mensen om tre dager. Veldig usikker
Noen som har erfaringer med disse strimlene fra RFSU? Hva tror dere om disse?? Ikm lørdag. 12dpo! Testet med de et par dager men nå er det en liten svak strek der![]()