Oss testetøser imellom

Har ikke flere igjen, må ut og kjøpe i dag, regner ikke med de jeg bestilte i går kommer allerede i dag.

Er ikke veldig kjent med gt egentlig, for var selv lenger på vei da jeg testet meg med førstemann. Men vil tro både clearblue og andre kjente merker har tidligtester. Det eneste jeg har lest er at RFSU kan ha skyggestreker, men tenker at om du tar en tidligtest av et annet merke og får svak strek på den også så bør det være et godt tegn :D

Gått helt i hodet på meg alt sammen:banghead: testetøs nr 1:facepalm: andre enn meg som ser noe her? Blir jo gal! Også fikk jeg ikke tak i tidligtest på apoteket i dag for de har jo ikke :mad:

Vedlegg

• B4BCEF2D-6C03-43DE-8343-0C5DBD26EF67.jpeg
    B4BCEF2D-6C03-43DE-8343-0C5DBD26EF67.jpeg
    12,9 KB · Visninger: 146
  • 60020F00-DBFB-46C0-89BD-DAC0A5BDD833.jpeg
    60020F00-DBFB-46C0-89BD-DAC0A5BDD833.jpeg
    9,4 KB · Visninger: 156
Bah, lovte meg selv at jeg ikke skulle bli tustete etter at spiralen ble fjernet, men det gikk jo rett vest... Det har ikke gått en mnd en gang, men hodet mitt er bombesikker på at noe er på gang nede i herligheten. Er det mulig :banghead: Så nå går jeg rundt og "kjenner" alt mulig av tegn, vil teste i eininga og søker opp alt mulig rart... :arghh: håper jeg enten har rett eller at tr dukker opp snarest. Håper jeg ikke er den eneste :hilarious::hilarious::sorry:

Var sikker på at jeg hadde EL sist onsdag/torsdag da både slim, lyst, plassering av tappen og stikkinger skrek El. Men stikking er og murringer er ikke helt borte og jeg har fremdeles antydning til El-slim. Men tappen har i det minste kommet ned da :bookworm::bookworm:

Gått helt i hodet på meg alt sammen:banghead: testetøs nr 1:facepalm: andre enn meg som ser noe her? Blir jo gal! Også fikk jeg ikke tak i tidligtest på apoteket i dag for de har jo ikke :mad:
Den her er svakt positiv i mine øyne.

Håper det! :) hvilken ikm gruppe er du i nå? Husker deg fra uke 40:D
Jeg er i den som ikke er aktiv:hilarious: uke 45.
Men tror ikke det skjer no denne mnd. Tror ikke vi la inn aksjer når vi burde ha gjort det. Men men... Kanke vinne hver gang;)
Når er/var din ikm?

Jeg er i den som ikke er aktiv:hilarious: uke 45.
Men tror ikke det skjer no denne mnd. Tror ikke vi la inn aksjer når vi burde ha gjort det. Men men... Kanke vinne hver gang;)
Når er/var din ikm?
Du er i en ikke aktiv ikm gruppe:hilarious: haha:) jeg har ikm denne uken! Ikke før på lørdag så har litt tid igjen! Men blir litt ivrig når alle symptomer er der! Fått blenda tester:) men nå er det litt antydning:):facepalm:

Blir veldig usikker på hva jeg skal tenke her. Tok jo en RFSU-tidligtest i går, som jeg fikk en svak strek på (1DPO).
I dag tok jeg en A1 fra Apotek 1 - 12 DPO. Det er NOE der... Det er jeg ikke i tvil om. Men burde det ikke blitt sterkere strek nå...?
Det er så utrolig svak strek ennå...! Det er forøvrig gått 14 dager nå siden jeg satt Otrivelle eggløsningssprøyte. Den burde vel være ute av systemet nå...?

Føler liksom ikke jeg kan si noe til mannen før jeg har noe mer sikkert enn dette å vise til... Håper de andre testene jeg har bestilt kommer i posten snart.

Hva tror dere...? #fortvilet :(

test2.jpg

Blir veldig usikker på hva jeg skal tenke her. Tok jo en RFSU-tidligtest i går, som jeg fikk en svak strek på (1DPO).
I dag tok jeg en A1 fra Apotek 1 - 12 DPO. Det er NOE der... Det er jeg ikke i tvil om. Men burde det ikke blitt sterkere strek nå...?
Det er så utrolig svak strek ennå...! Det er forøvrig gått 14 dager nå siden jeg satt Otrivelle eggløsningssprøyte. Den burde vel være ute av systemet nå...?

Føler liksom ikke jeg kan si noe til mannen før jeg har noe mer sikkert enn dette å vise til... Håper de andre testene jeg har bestilt kommer i posten snart.

Hva tror dere...? #fortvilet :(

Vis vedlegget 311142
A1 er vel mye mer sikrere enn RFSU, men ser at det er noe der jeg også. Men så har vel A1 mindre sensitivitet enn RFSU sin også? Bare gi det noen dager så får du nok en kjempefin strek❤️

A1 er vel mye mer sikrere enn RFSU, men ser at det er noe der jeg også. Men så har vel A1 mindre sensitivitet enn RFSU sin også? Bare gi det noen dager så får du nok en kjempefin strek❤️

Tusen takk, det var betryggende å høre.
Krysser fingrene og håper du har rett :Heartred

Aner ikke ikke dpo, da jeg går på p-piller og 6,5 mnd siden fødsel. Bruker ta en test i slutten av hver mnd bare for å være sikker.. Fikk denne i dag..
har hadd laaaaaang vei for å bli gravid med de to barna vi har, så tenker dette sikkert er skygge :p men ja!

Vedlegg

• 8AE978DF-521A-4AF7-98F5-028F748D25BB.jpeg
    8AE978DF-521A-4AF7-98F5-028F748D25BB.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 203
Make Sure - er de testene OK, eller er det mye kluss med de også?

Back
Topp