Oss testetøser imellom

Make sure tidlig teststrimmel. Det nærmer seg IKM, ingen tegn til den. Føler jeg kan se noe, men regner med det er skyggestrek?
Der bra ut det der=D

Make sure tidlig teststrimmel. Det nærmer seg IKM, ingen tegn til den. Føler jeg kan se noe, men regner med det er skyggestrek?
Ser streken, min egen erfaring har vært at når den kommer frem på bilde så er det ofte ikke skyggestrek. Krysser hvertfall fingrene for deg! :)

9dpo i dag og fikk denne:p enda en mega svak strek :p

Vedlegg

• Snapchat-851178508.jpg
    Snapchat-851178508.jpg
    6,8 KB · Visninger: 192
  • Snapchat-1355851715.jpg
    Snapchat-1355851715.jpg
    8,2 KB · Visninger: 194
Er litt mer forberedt på det er skyggestreker, men tiden vil vise. Jeg haddr negativt ICSI i september så det ville jo vært et lite mirakel i såfall.
Hadde avbrutt forsøk i mai jeg.. Mirakelet skjedde her, er 15 uker i dag så det kan skje :Heartred

Jeg klarer jo ikke å la være:p i dag har jeg kjent på kvalme også så håper og håper på sterk strek om noen dager men har ikke store trua:p

Vedlegg

• Snapchat-851178508.jpg
    Snapchat-851178508.jpg
    6,8 KB · Visninger: 174
  • Snapchat-1355851715.jpg
    Snapchat-1355851715.jpg
    8,2 KB · Visninger: 181
Jeg klarer jo ikke å la være:p i dag har jeg kjent på kvalme også så håper og håper på sterk strek om noen dager men har ikke store trua:p

Bildene blir for uskarpe til å kunne tyde skikkelig. Ser du strek selv? :)

Ser ultra svake streker, men regner med det er skygge streker:) klarer jo selvfølgelig ikke la være å teste uansett så håper enten den blir positiv snart eller at tr melder sin ankomst:p

Hvilken type test bruker du?

Hmm.. det er ikke ut av de værste testene mener jeg,- spennende :woot:
Krysser fingra for at neste test er sterkere!

Tror di skal være ganske ok:) får bare vente noen dager før jeg tester igjen:D
Åh takk:D skal i gang med ivf når tr kommer så håper hvertfall den sitter da og at det blir en koselig julenyhet til familien:D

Back
Topp