Kan se noe svakt på den!Make sure tidlig teststrimmel. Det nærmer seg IKM, ingen tegn til den. Føler jeg kan se noe, men regner med det er skyggestrek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan se noe svakt på den!Make sure tidlig teststrimmel. Det nærmer seg IKM, ingen tegn til den. Føler jeg kan se noe, men regner med det er skyggestrek?
Der bra ut det der=DMake sure tidlig teststrimmel. Det nærmer seg IKM, ingen tegn til den. Føler jeg kan se noe, men regner med det er skyggestrek?
Der bra ut det der=D
Kan se noe svakt på den!
Ser streken, min egen erfaring har vært at når den kommer frem på bilde så er det ofte ikke skyggestrek. Krysser hvertfall fingrene for deg!Make sure tidlig teststrimmel. Det nærmer seg IKM, ingen tegn til den. Føler jeg kan se noe, men regner med det er skyggestrek?
Hadde avbrutt forsøk i mai jeg.. Mirakelet skjedde her, er 15 uker i dag så det kan skjeEr litt mer forberedt på det er skyggestreker, men tiden vil vise. Jeg haddr negativt ICSI i september så det ville jo vært et lite mirakel i såfall.

Jeg klarer ikke helt å se noe.. mulig fordi det ble litt uklart. Håper for deg!9dpo i dag og fikk denneenda en mega svak strek
![]()
Jeg klarer ikke helt å se noe.. mulig fordi det ble litt uklart. Håper for deg!
Spennende å se om du får sterkere test da!Hehe nei allså den er sååå svak at jeg så den nesten ikke selv en gang![]()
Ja klarer nesten ikke venteSpennende å se om du får sterkere test da!
Jeg klarer jo ikke å la værei dag har jeg kjent på kvalme også så håper og håper på sterk strek om noen dager men har ikke store trua
![]()
Nei di er så svake at jeg regner med det bare er skyggestrekerjeg ser ingenting på de testene :/ Men håper for din del!
Jeg klarer jo ikke å la værei dag har jeg kjent på kvalme også så håper og håper på sterk strek om noen dager men har ikke store trua
![]()
Bildene blir for uskarpe til å kunne tyde skikkelig. Ser du strek selv?![]()
Ser ultra svake streker, men regner med det er skygge strekerklarer jo selvfølgelig ikke la være å teste uansett så håper enten den blir positiv snart eller at tr melder sin ankomst
![]()
Babyplan tidlig stavHvilken type test bruker du?
Babyplan tidlig stavhar aldri fått falske på di, og hadde en del liggende
![]()
Hmm.. det er ikke ut av de værste testene mener jeg,- spennende
Krysser fingra for at neste test er sterkere!
Hadde avbrutt forsøk i mai jeg.. Mirakelet skjedde her, er 15 uker i dag så det kan skje![]()
Men tiden vil vise!