Oss testetøser imellom

Jeg ber til høyere makter om at jeg får sterkere strek i morgen tidlig. Dette er 6 runde med IVF og første gang jeg har fått antydning til strek. Skulle gjerne kjøpt en test av annet merke da jeg ser mange får falsk positiv med denne typen test, men det er den eneste typen av tidlig test jeg får tak i her jeg bor :(
Krysser alt jeg kan for nå unner jeg deg 2 streker :)

Ennå ikke tatt digitale da; men kom meg en tur på apoteket isted; og fikk kjøpt meg et par Lloyd tester, så tok en nå, max1-1,5 timer siden sist jeg var på do:smug:
Ser jo at den kanskje er litt svak til å være 10 men tenker som så at det er jo ikke lenge siden jeg var på do heller, og har drukket en god del:hilarious:
Vis vedlegget 307156
Fyrer vel i vei den digitale om en dag eller to til; tror jeg:angel12
CB digital slå garantert ut nå :)

Ser dere noe her?...
CD25, muligens 7DPO hvis ikke jeg tar mye feil.

20190903_064621.jpg

Ser absolutt strek!

Ååååh, gjør du??! Seriøst?...!

Jeg glodde og glodde på den i morges, og syntes jeg så noe i en bestemt vinkel, men lurte på om det bare var fordi jeg VILLE se noe... Men har aldri sett noe som helst på de før, derfor begynte jeg å ane et lite håp...
Pluss at jeg kjenner masse stikkinger nederst i magen.

Vi har prøvd i over et år på nr. 2 nå, dette er første måneden vi prøver med medisiner.
Kommer til å teste hver dag framover nå - kanskje jeg endelig får bruk for alle graviditetstestene jeg har liggende..!! :happy093

Ååååh, gjør du??! Seriøst?...!

Jeg glodde og glodde på den i morges, og syntes jeg så noe i en bestemt vinkel, men lurte på om det bare var fordi jeg VILLE se noe... Men har aldri sett noe som helst på de før, derfor begynte jeg å ane et lite håp...
Pluss at jeg kjenner masse stikkinger nederst i magen.

Vi har prøvd i over et år på nr. 2 nå, dette er første måneden vi prøver med medisiner.
Kommer til å teste hver dag framover nå - kanskje jeg endelig får bruk for alle graviditetstestene jeg har liggende..!! :happy093
Så strek med en gang, trengte ikke studere bildet eller noe :p
Hvilke medisiner har dere prøvd denne måneden da?

Så strek med en gang, trengte ikke studere bildet eller noe :p
Hvilke medisiner har dere prøvd denne måneden da?

Jeg satte en slik sprøyte i magen - Otrivelle Merck het den vel. Kun èn dose på 250 mcg.
Og så har jeg brukt sånne vaginal-gèl tuber med Crinone i dagene etter EL.

Vet at Otrivelle kan øke sjansen for tvillinger, så er litt nervøs nå, kan man si...!
Men veldig, veldig glad hvis det er sånn at det faktisk er en strek der...!

Jeg satte en slik sprøyte i magen - Otrivelle Merck het den vel. Kun èn dose på 250 mcg.

Vet at Otrivelle kan øke sjansen for tvillinger, så er litt nervøs nå, kan man si...!
Siden du har satt ovitrelle ville jeg ikke jublet for høyt enda, kan være rester etter den som gir utslag på testen...
Men fortsett å test, er det ovitrelle rester så vil testen bli svakere, er det noe på gang, så vil testen bli sterkere :)

Øker sjansen for tvillinger kun om du har mer enn et modent egg.
Du får teste med samme type test på samme tid imorgen for å se om streken blir sterkere eller svakere. Når satte du den?

Siden du har satt ovitrelle ville jeg ikke jublet for høyt enda, kan være rester etter den som gir utslag på testen...
Men fortsett å test, er det ovitrelle rester så vil testen bli svakere, er det noe på gang, så vil testen bli sterkere :)

Ja, jeg satt akkurat og leste om det.
Skal prøve å jekke meg ned til jeg ser at jeg har kommet til helgen og TR ikke har kommet ennå.
Har nokså kort lutealfase, så TR er forventet på fredag.

Øker sjansen for tvillinger kun om du har mer enn et modent egg.
Du får teste med samme type test på samme tid imorgen for å se om streken blir sterkere eller svakere. Når satte du den?

Jeg satte Otrivelle sprøyten lørdag 24.8 på kvelden (fastsatt av gyn). Det var vel på CD15.
Skal teste igjen hver dag nå framover og se hvordan utviklingen er.

De stikkingene jeg kjenner i magen er ulikt noe jeg har kjent før, men kan jo selvsagt bare være innbilning det og...

Jeg satte Otrivelle sprøyten lørdag 24.8 på kvelden (fastsatt av gyn). Det var vel på CD15.

De stikkingene jeg kjenner i magen er ulikt noe jeg har kjent før, men kan jo selvsagt bare være innbilning det og...
Da kan det være rester av sprøyten, men samtidig synes jeg streken var litt for tydelig på en vanlig test (25 og ikke tidlig som er 10) til å være det, men umulig å vite enda
Lykke til

Noen andre som har opplevd flere tester med svake streker i flere dager? Er vel et dårlig tegn det? :sorry:
Sterkeste streken i går på 3e urin etter å ha holdt meg i 1,5 timer. Det er den nederste på bilde.
I dag ser jeg fortsatt strek men svakere en i går....
Hva tror dere? Ikm til torsdag

Vedlegg

• IMG_20190902_101128.jpg
    IMG_20190902_101128.jpg
    11,7 KB · Visninger: 135

På meg går ovitrelle ut av kroppen etter 7/8 dager. Jeg satte også ovitrelle på kvelden den 24.08, og den var ute av kroppen 7 dager senere (jeg testet for å se når den var ute). Så det er absolutt ikke sikkert det er ovitrellen som ga utslag på testen din :) Men så er det veldig individuelt hvor lenge den er i kroppen og. Ikke mist trua :D

Noen andre som har opplevd flere tester med svake streker i flere dager? Er vel et dårlig tegn det? :sorry:
Sterkeste streken i går på 3e urin etter å ha holdt meg i 1,5 timer. Det er den nederste på bilde.
I dag ser jeg fortsatt strek men svakere en i går....
Hva tror dere? Ikm til torsdag

Hvilken dpo er du på da?

8 dpo i dag (assistert befruktning). Og jeg lova meg sjøl å ikke holde på sånn her denna gangen pga di forbanna skyggestrekene. Men får jeg det til? Neida.. :shifty::rolleyes: Så her er dagens uredigerte test med skygge. (hvis andre enn jeg ser den da :p)

20190903_123125.jpg

Krysser fingra for at det blir farge på den om et par dager :oops::rolleyes:

Nå den helgen over! (Endelig?)
Jeg tipper det blir 3+ på den testen din i dag :hug007

Nåååå! Kan jeg med glede informere om at jeg har tatt den siste digitale jeg hadde liggende; i tillegg til flere av de som kom med posten:hilarious::p Ingen av disser er tatt på noe spesielt til morgenurin; da jeg har vært på nattevakt i natt:joyful:
Nesten i sjokk; selv om jeg vet:smug::joyful:
Tror nesten ikke jeg har vært så glad noen gang :love7

70200762_507137833191176_6355241126248579072_n.jpg
69488546_494144271409645_880926263747805184_n.jpg

Back
Topp