Abbie90
Glad i forumet
Det var en fin test det![]()
Takk
satser på en digital over helgen; spent på hva den sierFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en fin test det![]()
satser på en digital over helgen; spent på hva den sierJeg får ikke penger før neste uke, så jeg må bare vente på de to jeg har kjøpt. Bah, skikkelig kjedelig! Jeg også tror det skal stå 2-3 på min. Så tar jeg sikert ny på tirsdag. Eller når du gjør detDu hadde termin 7 eller 8 mai?
Ser jo flott utBlir helt oppgitt av disse rfsu testene altså! Skal ta digital i ettermiddag når mannen kommer hjem. Dette er siste rfsu test i pakka, å fargestoffet har vært svært varierende. Jeg er spent på hvor mange uker den digitale sier etterpå![]()
HURRA BABYFikk denne i dag, det stemmer ganske bra med mine beregninger, så da kan jeg slappe av![]()

Er det blå testen One step fra ebay må du ta det med ei klype salt. Håper det er noe på gangTest i dag tidlig veldig svak strek. Nesten ikke synlig. Tok en cb tidlig kl. 11.30 etter å ha holdt meg i 3,5 time. Veldig negativt.....
Tenkte å heller vente på eggløsning.... For jeg den sterke streken og har hatt det i flere dager. Så tok enda en strimmel som viser strek igjen. Hva skjer??
Veldig usikker om hva jeg skal tro nå
Ser jo flott utJeg og vil ha slik

HURRA BABYJeg må vel ha bra med hcg stigning når den allerede slår ut på 3+ ?
Trodde det skulle komme 2-3 på den.
Vis vedlegget 306988
tvillinger daVanskelig og si når toppen på LHen er. Så hopp i høyet i dag og.Vis vedlegget 307006 Vis vedlegget 307007
Jeg antok at gårsdagens eggløsningstest var positiv, men syns dagens test (fremdeles våt) ser positiv ut også. Har aldri fått positiv test to dager på rad. Vet dere om egget slipper 12-36 timer etter første eller siste test som er positiv? Kan jeg anta at eggløsning har skjedd når testen blir negativ igjen?
Blir vel mitt i fødselen daDa har vi bestilt neste sommers ferietur - drøyt to uker til feriehuset til mamma og pappa i Spania. Spennende å se om vi får dratt![]()

Er selv 12-14 dpo og ikm i morgen...tørr ikke engang testeJeg blir gal! Er 16dpo i følge kalenderen. Har noen svaaake positive tester, men de blir ikke sterkere. Ingen TR, flere symptomer.. For en irriterende tid dette er nå![]()
Er selv 12-14 dpo og ikm i morgen...tørr ikke engang teste![]()
Jeg er for nysgjerrig for å takle dette 

Hvilke type test? hvor sensitiv?Jeg ser to streker på testen. Men de vil jo ikke bli sterkere og ingen TR. Aldri skjedd meg førJeg er for nysgjerrig for å takle dette
Jooo du må teste! Jeg er spent på dine vegne![]()