Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det apotek test? Mener mine var slik, å den var positivHer må det være noe feil med testen? Streken er jo på feil sted?
Det er RFSU sin, kjøpt på Rema.Er det apotek test? Mener mine var slik, å den var positiv![]()
Da vet jeg desverre ikke, er jo mange som får skyggestrek på rfsu sine tester. Men streken vises jo godtDet er RFSU sin, kjøpt på Rema.
Ja, må jo nesten det nåDa vet jeg desverre ikke, er jo mange som får skyggestrek på rfsu sine tester. Men streken vises jo godt
Prøv en annen test kanskje?
Wow der er jo strekOkey folkens.. jeg tok en fra Lloyds Farmacy også med 10 mlU. Den viser svaaak strek. I virkeligheten er den rosa. Vet ikke om det synes på bildet.. ? Jeg har fortsatt troa! Blir flere tester utover uka. Men hva tror dere. Negativ digital i morrest, men denne nå kl 12.. de skal ha samme følsomhet.
Kanskje men kanskje ikkje. Krysser og håper det er på rett plassHer må det være noe feil med testen? Streken er jo på feil sted?
ser lett streken!Okey folkens.. jeg tok en fra Lloyds Farmacy også med 10 mlU. Den viser svaaak strek. I virkeligheten er den rosa. Vet ikke om det synes på bildet.. ? Jeg har fortsatt troa! Blir flere tester utover uka. Men hva tror dere. Negativ digital i morrest, men denne nå kl 12.. de skal ha samme følsomhet.

Oj ja merkelig, litt langt ut.. men streken er jo derHer må det være noe feil med testen? Streken er jo på feil sted?
Takkser lett streken!
Tror du er gravid jeg.
Jeg tror vel det selv også nå, men slipper ikke den endelige jubelen løs før jeg får positiv digital! Den sparer jeg til torsdag. Men kommer til å teste mer utover uka før det!!Jaaa!! Jeg venter bare på å ta digital nå.. venter noen dager til med den! Men slipper ikke jubelen løs før den er positiv!Wow der er jo strek![]()
Jeg har troaJaaa!! Jeg venter bare på å ta digital nå.. venter noen dager til med den! Men slipper ikke jubelen løs før den er positiv!
Den digitale med ukesindikator har tidligere vært mer sensitiv enn den uten, men slår ut litt i hytt og pine og absolutt ikke slik clearblue påstår ift hcg-nivåHvordan da? Har du erfaring å dele?![]()
Ah.. skjønner! Takk for infoDen digitale med ukesindikator har tidligere vært mer sensitiv enn den uten, men slår ut litt i hytt og pine og absolutt ikke slik clearblue påstår ift hcg-nivå

Synes den ser sterkere ut jegTok en ny fra Lloyds Pharmasy i dag. Kom samme strek som i går.. synes ikke den er noe sterkere. Så nå er jeg usikker igjen. Er 11 dpo i dag. Må nok vente til fredag med digital i alle fall.
Synes også den ser sterkere ut!Tok en ny fra Lloyds Pharmasy i dag. Kom samme strek som i går.. synes ikke den er noe sterkere. Så nå er jeg usikker igjen. Er 11 dpo i dag. Må nok vente til fredag med digital i alle fall.
Synes den ser sterkere ut jeg![]()
Synes også den ser sterkere ut!
takk for svar! kjenner jeg blir glad når dere er to som ser det! Da kanskje håpet ikke er ute likevel da!Ser streken lett på beggeTok en ny fra Lloyds Pharmasy i dag. Kom samme strek som i går.. synes ikke den er noe sterkere. Så nå er jeg usikker igjen. Er 11 dpo i dag. Må nok vente til fredag med digital i alle fall.
Spennende!!! Takk for at du delerSer streken lett på begge
Ikke alltid det er så stor forskjell fra ene dagen til den andre. Hadde det sånn med forrige barn og da var det flere her som hadde samme type testrekke
Det gjør meg litt mer optimistisk her. Jeg har IKM på lørdag 11 dpo i dag, når hadde du gått for en ny digital?