Oss testetøser imellom

Spennende!!! Takk for at du deler :Heartpink Det gjør meg litt mer optimistisk her. Jeg har IKM på lørdag 11 dpo i dag, når hadde du gått for en ny digital?
Kommer an på hvordan testene ser ut videre, hvor fort de øker på.
Og hvilken type digital. Kan hende jeg hadde drøyd den til fredag om ikke testene steg fort.
Personlig synes jeg nemlig det er mer nedtur å få «ikke gravid» enn å tolke streker..

Kommer an på hvordan testene ser ut videre, hvor fort de øker på.
Og hvilken type digital. Kan hende jeg hadde drøyd den til fredag om ikke testene steg fort.
Personlig synes jeg nemlig det er mer nedtur å få «ikke gravid» enn å tolke streker..
Helt enig! Skikkelig brutalt med den setningen «ikke gravid». Jeg har en cb med ukeindikator liggende, men sparer den til fredag ja.

Takk for svar!

Ser dere også noe her? Har demontert onestep tidligtest, var så vanskelig å se streken gjennom plastvinduet, og helt umulig å ta bilde av den! Den er veldig svak.. Har også tatt kinesisk billigtester siden 9DPO, men de er helt blanke.

11 DPO!

Prøvde å avgjøre om det var en grå skyggestrek eller rosa babystrek, men det var helt umulig.. skimtet kanskje noe rosa.. men den er såå svak!:bag:

F1259202-C0B5-409C-BB58-60A51D99985E.jpeg
98B6ACAC-0084-44FB-9FE3-2AA287204D35.jpeg

Ser dere også noe her? Har demontert onestep tidligtest, var så vanskelig å se streken gjennom plastvinduet, og helt umulig å ta bilde av den! Den er veldig svak.. Har også tatt kinesisk billigtester siden 9DPO, men de er helt blanke.

11 DPO!

Prøvde å avgjøre om det var en grå skyggestrek eller rosa babystrek, men det var helt umulig.. skimtet kanskje noe rosa.. men den er såå svak!:bag:

Vis vedlegget 304926
Vis vedlegget 304927
Ser helt klart en strek, men ja, vanskelig å se om den er grå eller med farge. Test på nytt senere eller i morgen :-) Mine ble sterkere på kveldene! Krysser fingrene for deg!

Ser helt klart en strek, men ja, vanskelig å se om den er grå eller med farge. Test på nytt senere eller i morgen :) Mine ble sterkere på kveldene! Krysser fingrene for deg!
Takk! Da tester jeg kanskje på nytt i kveld da;) Hadde en plan om å holde ut til i morgen da men! Hehe.. er vel noe med det:rolleyes:

Takk! Da tester jeg kanskje på nytt i kveld da;) Hadde en plan om å holde ut til i morgen da men! Hehe.. er vel noe med det:rolleyes:
Haha!!! Ikke så enkelt å holde ut :-P 11 dpo er jo enda tidlig, men for min egen del testet jeg morgen og kveld på den tiden, og da ble streken litt sterkere for hver test jeg tok!

11 DPO!

Vis vedlegget 304926
Vis vedlegget 304927
Skimter noe :)

11 DPO!

Vis vedlegget 304926
Vis vedlegget 304927
Eg ser klart strek på begge!

Jeg er så spent på om jeg klarer å kartlegge eggløsning denne perioden. Vi starter ikke å prøve før neste pp, men jeg vil gjerne kartlegge det jeg klarer allerede nå.
Er på cd2 etter uttak av spiral :)

11 DPO!

Vis vedlegget 304926
Vis vedlegget 304927
Ser veldig tydelig en strek her :)

Back
Topp