lusemus 71
Forumet er livet
Vi må være optimisterTok en ny fra Lloyds Pharmasy i dag. Kom samme strek som i går.. synes ikke den er noe sterkere. Så nå er jeg usikker igjen. Er 11 dpo i dag. Må nok vente til fredag med digital i alle fall.
Har troa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må være optimisterTok en ny fra Lloyds Pharmasy i dag. Kom samme strek som i går.. synes ikke den er noe sterkere. Så nå er jeg usikker igjen. Er 11 dpo i dag. Må nok vente til fredag med digital i alle fall.
Kommer an på hvordan testene ser ut videre, hvor fort de øker på.Spennende!!! Takk for at du delerDet gjør meg litt mer optimistisk her. Jeg har IKM på lørdag 11 dpo i dag, når hadde du gått for en ny digital?
Helt enig! Skikkelig brutalt med den setningen «ikke gravid». Jeg har en cb med ukeindikator liggende, men sparer den til fredag ja.Kommer an på hvordan testene ser ut videre, hvor fort de øker på.
Og hvilken type digital. Kan hende jeg hadde drøyd den til fredag om ikke testene steg fort.
Personlig synes jeg nemlig det er mer nedtur å få «ikke gravid» enn å tolke streker..
TakkVi må være optimister
Har troa

Ser helt klart en strek, men ja, vanskelig å se om den er grå eller med farge. Test på nytt senere eller i morgenSer dere også noe her? Har demontert onestep tidligtest, var så vanskelig å se streken gjennom plastvinduet, og helt umulig å ta bilde av den! Den er veldig svak.. Har også tatt kinesisk billigtester siden 9DPO, men de er helt blanke.
11 DPO!
Prøvde å avgjøre om det var en grå skyggestrek eller rosa babystrek, men det var helt umulig.. skimtet kanskje noe rosa.. men den er såå svak!
Vis vedlegget 304926
Vis vedlegget 304927
Takk! Da tester jeg kanskje på nytt i kveld daSer helt klart en strek, men ja, vanskelig å se om den er grå eller med farge. Test på nytt senere eller i morgenMine ble sterkere på kveldene! Krysser fingrene for deg!
Haha!!! Ikke så enkelt å holde utTakk! Da tester jeg kanskje på nytt i kveld daHadde en plan om å holde ut til i morgen da men! Hehe.. er vel noe med det
![]()
Skimter noeSer dere også noe her? Har demontert onestep tidligtest, var så vanskelig å se streken gjennom plastvinduet, og helt umulig å ta bilde av den! Den er veldig svak.. Har også tatt kinesisk billigtester siden 9DPO, men de er helt blanke.
11 DPO!
Prøvde å avgjøre om det var en grå skyggestrek eller rosa babystrek, men det var helt umulig.. skimtet kanskje noe rosa.. men den er såå svak!
Vis vedlegget 304926
Vis vedlegget 304927
Eg ser klart strek på begge!Ser dere også noe her? Har demontert onestep tidligtest, var så vanskelig å se streken gjennom plastvinduet, og helt umulig å ta bilde av den! Den er veldig svak.. Har også tatt kinesisk billigtester siden 9DPO, men de er helt blanke.
11 DPO!
Vis vedlegget 304926
Vis vedlegget 304927
Eg ser klart strek på begge!
Skimter noe![]()

Krysser at me ser 2 streker da ogHehe, er såå spennende! Redd for å bli skuffet ved neste test nå da![]()
Hehe, er såå spennende! Redd for å bli skuffet ved neste test nå da![]()
Syns den ser litt sterkere utTok en ny fra Lloyds Pharmacy i dag. Kom samme strek som i går.. synes ikke den er noe sterkere. Så nå er jeg usikker igjen. Er 11 dpo i dag. Må nok vente til fredag med digital i alle fall.
Synes du? Spennende!!Syns den ser litt sterkere ut![]()
Ser veldig tydelig en strek herSer dere også noe her? Har demontert onestep tidligtest, var så vanskelig å se streken gjennom plastvinduet, og helt umulig å ta bilde av den! Den er veldig svak.. Har også tatt kinesisk billigtester siden 9DPO, men de er helt blanke.
11 DPO!
Vis vedlegget 304926
Vis vedlegget 304927
Jeg kan lett skimte strek på midterste, og forsåvidt øverste også. Men om det er skygge det vet jeg ikke, men strek er detVis vedlegget 304965
Måtte barre 6 dpo