Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser kjempe lovendes utVis vedlegget 302681 Vis vedlegget 302682
Hva tror dere?
fått "skygger" på 4 av 5 tester i dag.
Har brukt RFSU test ofte.
Takk for all hjelp![]()
Det vil jeg si den erEr denne el-testen positiv? Tatt samme dag begge to!
Kjempe bra stigningHva syns dere om denne økningen? IKM i dag. Skulle ikke streken vært sterkere? Er babyplan tidlig med følsomhet 10 mlU.
Blir Temp hopp i morgonTok denne i dag! Legger også ved graf fra FF. Ser det ut som el samsvarer her? Mtp temp?
Håper det!! Jeg har ikke hatt positiv test før. Tok ut spiral for 3 uker siden, men ingen mens da. Hmmm??Blir Temp hopp i morgon![]()
Kroppen er rar. Så det er barre og hoppe i høyetHåper det!! Jeg har ikke hatt positiv test før. Tok ut spiral for 3 uker siden, men ingen mens da. Hmmm??
Ja, jammen meg! Er det slik at man egentlig burde hatt sex FØR testen blir positiv? Eller er det to de neste dagene?Kroppen er rar. Så det er barre og hoppe i høyet![]()
Men el kommer jo før mens så da er du jo i ruteHåper det!! Jeg har ikke hatt positiv test før. Tok ut spiral for 3 uker siden, men ingen mens da. Hmmm??
Men burde jeg da ikke hatt el for en uke siden? Mtp at det er tre uker siden jeg tok ut spiral? Jeg hadde ikke mensen eller blødninger da jeg hadde spiral siden el er to uker før mens..Men el kommer jo før mens så da er du jo i rute![]()
Syntes det ser bra ut jeg! I tillegg er den siste der en litt annen farge (mer hvit) og det kan kanskje ha utslag.Hva syns dere om denne økningen? IKM i dag. Skulle ikke streken vært sterkere? Er babyplan tidlig med følsomhet 10 mlU.
Positiv test så slippes egget etter 12 - 36 timer etter. Egget lever i ca 24 timer så da lønner det seg og legge inn 2 til 3 dager før og kjøre på til egget slipper.Ja, jammen meg! Er det slik at man egentlig burde hatt sex FØR testen blir positiv? Eller er det to de neste dagene?
Du hadde nok fått høy i går ja. Jeg vil si du testet til helt korrekt tidspunkt.Jeg måtte til og med kjøpe en digital test. De som viser både høy og maksimal.
Vil dette si at jeg kanskje hadde fått «høy fertilitet» hvis jeg testet i går? Altså det ikonet som blinker. Jeg fikk maksimal, den som ikke blinker. Vil dette si at jeg egentlig har testet litt sent? Og når er maksimalt tidspunkt å ha sex nå da?!
Iiih da håper jeg at det var nok med i går og at vi har i dag og i morgen. Vi hadde også på søndag, men det er gjerne for «lenge siden». Iiih krysser alt jeg har!! Hvor lenge kan jeg egentlig ha positiv test da? Hvis jeg har positiv test til i morgen så er det 12-36 timer etter det at egget slippes?Positiv test så slippes egget etter 12 - 36 timer etter. Egget lever i ca 24 timer så da lønner det seg og legge inn 2 til 3 dager før og kjøre på til egget slipper.
Hurra! Krysser fingreneDu hadde nok fått høy i går ja. Jeg vil si du testet til helt korrekt tidspunkt.
Ha sex i dag og i morgen![]()
Det kan være fra 1 - 3 dager. Så du har sikra deg godt med aksjer og mannajusen kan leve opp til 5 døgn.Iiih da håper jeg at det var nok med i går og at vi har i dag og i morgen. Vi hadde også på søndag, men det er gjerne for «lenge siden». Iiih krysser alt jeg har!! Hvor lenge kan jeg egentlig ha positiv test da? Hvis jeg har positiv test til i morgen så er det 12-36 timer etter det at egget slippes?
Det kan være fra 1 - 3 dager. Så du har sikra deg godt med aksjer og mannajusen kan leve opp til 5 døgn.
MannajusenDet kan være fra 1 - 3 dager. Så du har sikra deg godt med aksjer og mannajusen kan leve opp til 5 døgn.

tempen hadde steget da, men vet ikke hvor troverdig den er pga oppvåkningene. Skal tempen stige når el er «ferdig»? tenker siden jeg fikk positiv test i morges også..