Oss testetøser imellom

7333E574-57B4-4636-A1DB-8A2FC421A349.jpeg
Er nok preggo :) ser den godt! Kveldsurin er alltid best på meg :)

Helt fantastisk!! :happy:
Ja du det er det virkelig. Man blir jo helt tullete :wideyed:må få kjøpt meg en test til i dag. Mannen får gjøre ærend mens jeg passer på tre barn med Vannkopper ;):D

Hei folkens!
I morgest fikk jeg en uuuultrasvak strek på babyplan tidlig. Vanskelig å få den med på bilde, men ser dere den? Jeg har testet blankt med samme type test siden 7 DPO. I dag er det 11 DPO. IKM på torsdag. Jeg begynner å teste så tidlig pga mine tidligere 5 spontanaborter, ved neste graviditet må jeg gjennomgå en progesteron behandling. Best å være tidlig ute!
Er det et dårlig tegn med en så svak strek 3 dager før forventet mens, med en så følsom test? Noen med erfaringer? Jeg har kun dårlige erfaringer med svake tester... Men det skal sies at de gangene jeg har mistet, så har jeg spottet helt fra egget festet seg. Men denne gangen har det ikke vært noe blod (foreløpig).

Vedlegg

• 6D004A65-7752-4293-921C-3FBBAFA10817.jpeg
    6D004A65-7752-4293-921C-3FBBAFA10817.jpeg
    29,6 KB · Visninger: 168
  • C6774E06-B858-4F84-A3CA-4C882AF7D0E9.jpeg
    C6774E06-B858-4F84-A3CA-4C882AF7D0E9.jpeg
    36,5 KB · Visninger: 158
  • 13BD032A-B90F-456F-AA6C-2F9F95F0123C.jpeg
    13BD032A-B90F-456F-AA6C-2F9F95F0123C.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 163
Hei folkens!
I morgest fikk jeg en uuuultrasvak strek på babyplan tidlig. Vanskelig å få den med på bilde, men ser dere den? Jeg har testet blankt med samme type test siden 7 DPO. I dag er det 11 DPO. IKM på torsdag. Jeg begynner å teste så tidlig pga mine tidligere 5 spontanaborter, ved neste graviditet må jeg gjennomgå en progesteron behandling. Best å være tidlig ute!
Er det et dårlig tegn med en så svak strek 3 dager før forventet mens, med en så følsom test? Noen med erfaringer? Jeg har kun dårlige erfaringer med svake tester... Men det skal sies at de gangene jeg har mistet, så har jeg spottet helt fra egget festet seg. Men denne gangen har det ikke vært noe blod (foreløpig).

Er det første dagen du skimter strek?

Første dagen ja. Har hatt helt blenda hvite tester fra 7 DPO, helt fram til i dag 11 DPO.
Håp i hengende snøre da, tenker jeg! :) Det hadde vært verre hvis du hadde sett strek flere dager, men den ikke ble sterkere.. Du får teste igjen imorgen eller onsdag! Krysser fingrene for en sterkere strek da <3

Hei folkens!
Skimter kanskje noe, håper det viser en sterkere strek i morgen

Hei folkens!
Her må me ha troa :)

Ville dere sagt at denne er positiv eller kommer den i morgen? Streken i går og tidligere i dag var veldig svake :)

Vedlegg

• 7AB54E87-671B-4CDE-8AE2-C0E7F12C0D9F.png
    7AB54E87-671B-4CDE-8AE2-C0E7F12C0D9F.png
    135,8 KB · Visninger: 112
Back
Topp