Skimter noe10 dpo. Synes jeg skimter en svaaaak strek her, men det kan bare være ønsketenkingfår ta en ny om et par dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noe10 dpo. Synes jeg skimter en svaaaak strek her, men det kan bare være ønsketenkingfår ta en ny om et par dager.
Jeg ser svak strek10 dpo. Synes jeg skimter en svaaaak strek her, men det kan bare være ønsketenkingfår ta en ny om et par dager.
Ser den godt selv

Skimter strekHadde overbevist meg om at det ikke kom til å bli noe denne gangen, siden jeg hadde mye mer symptomer sist.. men... det er en strek der..?!? (Clear blue tidlig). Har også tatt en f*ckload med RFSU «test ofte» - men ser ikke stort der.. kanskje en BITTELITEN skygge om jeg myser skikkelig.. Vis vedlegget 302366 Vis vedlegget 302365
Skimter noe jeg og10 dpo. Synes jeg skimter en svaaaak strek her, men det kan bare være ønsketenkingfår ta en ny om et par dager.
WOW STREK
TakkSer den godt selvGratulerer
![]()

Helt fantastisk!!Takkskjønner ikke helt at lille satt på pp1!
![]()

Ja du det er det virkelig. Man blir jo helt tulleteHelt fantastisk!!![]()
må få kjøpt meg en test til i dag. Mannen får gjøre ærend mens jeg passer på tre barn med Vannkopper Hei folkens!
I morgest fikk jeg en uuuultrasvak strek på babyplan tidlig. Vanskelig å få den med på bilde, men ser dere den? Jeg har testet blankt med samme type test siden 7 DPO. I dag er det 11 DPO. IKM på torsdag. Jeg begynner å teste så tidlig pga mine tidligere 5 spontanaborter, ved neste graviditet må jeg gjennomgå en progesteron behandling. Best å være tidlig ute!
Er det et dårlig tegn med en så svak strek 3 dager før forventet mens, med en så følsom test? Noen med erfaringer? Jeg har kun dårlige erfaringer med svake tester... Men det skal sies at de gangene jeg har mistet, så har jeg spottet helt fra egget festet seg. Men denne gangen har det ikke vært noe blod (foreløpig).
Er det første dagen du skimter strek?
Håp i hengende snøre da, tenker jeg!Første dagen ja. Har hatt helt blenda hvite tester fra 7 DPO, helt fram til i dag 11 DPO.
Skimter kanskje noe, håper det viser en sterkere strek i morgenHei folkens!
I morgest fikk jeg en uuuultrasvak strek på babyplan tidlig. Vanskelig å få den med på bilde, men ser dere den? Jeg har testet blankt med samme type test siden 7 DPO. I dag er det 11 DPO. IKM på torsdag. Jeg begynner å teste så tidlig pga mine tidligere 5 spontanaborter, ved neste graviditet må jeg gjennomgå en progesteron behandling. Best å være tidlig ute!
Er det et dårlig tegn med en så svak strek 3 dager før forventet mens, med en så følsom test? Noen med erfaringer? Jeg har kun dårlige erfaringer med svake tester... Men det skal sies at de gangene jeg har mistet, så har jeg spottet helt fra egget festet seg. Men denne gangen har det ikke vært noe blod (foreløpig).
Her må me ha troaHei folkens!
Ikke helt der ennåVille dere sagt at denne er positiv eller kommer den i morgen? Streken i går og tidligere i dag var veldig svake![]()
Ikke positiv endaVille dere sagt at denne er positiv eller kommer den i morgen? Streken i går og tidligere i dag var veldig svake![]()
Tror den blir positiv i morgonVille dere sagt at denne er positiv eller kommer den i morgen? Streken i går og tidligere i dag var veldig svake![]()