Oss testetøser imellom

Noen som har erfaring med LLP sin graviditetstest? Tok en i dag, og fikk skyggestrek. Regner med at det er skygge, da jeg er 4 dager over "forventet" mens. Er på dag 39, så hadde det vært babystrek, hadde den vel vært mye sterkere. Hadde en så for 1,5 måned siden.
Har heller ingen symptomer, annet enn at det murrer og kjennes ut som at mens skal komme hvert øyeblikk. Harry dette i ca 5 dager nå.
Kjenner ikkje til testen men håper det er noe på gang :)

Hva tenker dere??? Selv med litt lyserosa/ blod

Vedlegg

• 1BC60AA4-2D9C-4F5C-99B2-09B2D01B91C5.jpeg
    1BC60AA4-2D9C-4F5C-99B2-09B2D01B91C5.jpeg
    21,7 KB · Visninger: 210
Hva mener dere??

Hvor mange dpo?
Fikk sånn strek 8 dpo, og var faktisk gravid :happy:
Men da ble den sterkere dagen etterpå!
Har også fått sånne streker uten å være gravid..
Men kan faktisk stole på noen av eBay sine tester og! For noen av de blir like sterke som make sure :happy: men veldig forskjell på fargestoff og testene!

Fikk denne 12 dpo;
20190628_153845.jpg

Hvor mange dpo?
Fikk sånn strek 8 dpo, og var faktisk gravid :happy:
Men da ble den sterkere dagen etterpå!
Har også fått sånne streker uten å være gravid..
Men kan faktisk stole på noen av eBay sine tester og! For noen av de blir like sterke som make sure :happy: men veldig forskjell på fargestoff og testene!

Fikk denne 12 dpo;
Vis vedlegget 302353

Så gøy! Gratulerer så mye :D
Jeg er usikker på hvor mange dpo jeg er, men jeg kjente sterke stikk (som jeg forbinder med «festesmerter» etter de to første graviditetene) på mandag. Etter det har jeg hatt mye murringer, verk i puppene og hodepine. Jeg har tatt ca 20 stk av disse tidliger (fra samme pakke) ingen av de andre har blitt slik. Fikk en lik i dag også. Jeg har veldig god erfaring med ebay tester fra tidligere, men man vet jo aldri. :)
Jeg har kun én test igjen, enn annen slags fra ebay. Men den trenger mye mer hcg for å slå ut. Har bestilt tester fra billigtester, men de tar vel en stund før de kommer :yuck:

Så gøy! Gratulerer så mye :D
Jeg er usikker på hvor mange dpo jeg er, men jeg kjente sterke stikk (som jeg forbinder med «festesmerter» etter de to første graviditetene) på mandag. Etter det har jeg hatt mye murringer, verk i puppene og hodepine. Jeg har tatt ca 20 stk av disse tidliger (fra samme pakke) ingen av de andre har blitt slik. Fikk en lik i dag også. Jeg har veldig god erfaring med ebay tester fra tidligere, men man vet jo aldri. :)
Jeg har kun én test igjen, enn annen slags fra ebay. Men den trenger mye mer hcg for å slå ut. Har bestilt tester fra billigtester, men de tar vel en stund før de kommer :yuck:

Tusen takk :D
Spennende! Håper på babystrek :dummy1:

Tok en ny idag clearblue tidlig, og den også var negativ. Så Er nok ikke gravid. Men kroppen går igjennom en del stress nå, så er nok ikke så unormalt at den blir litt sein

Hadde overbevist meg om at det ikke kom til å bli noe denne gangen, siden jeg hadde mye mer symptomer sist.. men... det er en strek der..?!? (Clear blue tidlig). Har også tatt en f*ckload med RFSU «test ofte» - men ser ikke stort der.. kanskje en BITTELITEN skygge om jeg myser skikkelig..
5A3C17BD-5A26-490F-A2FC-9F81B7C47A6B.jpeg
Vis vedlegget 302365

Hadde overbevist meg om at det ikke kom til å bli noe denne gangen, siden jeg hadde mye mer symptomer sist.. men... det er en strek der..?!? (Clear blue tidlig). Har også tatt en f*ckload med RFSU «test ofte» - men ser ikke stort der.. kanskje en BITTELITEN skygge om jeg myser skikkelig.. Vis vedlegget 302366 Vis vedlegget 302365
Ser streken!!!:D

Hadde overbevist meg om at det ikke kom til å bli noe denne gangen, siden jeg hadde mye mer symptomer sist.. men... det er en strek der..?!? (Clear blue tidlig). Har også tatt en f*ckload med RFSU «test ofte» - men ser ikke stort der.. kanskje en BITTELITEN skygge om jeg myser skikkelig.. Vis vedlegget 302366 Vis vedlegget 302365
Ser den lett! Jeg hadde tatt en digital, samme sensitivitet men klart svar :)

Ser en strek her :) bare å prøve ny test i morgen

10 dpo. Synes jeg skimter en svaaaak strek her, men det kan bare være ønsketenking:p får ta en ny om et par dager.

Vedlegg

• 376D6341-F3DB-4284-A4F6-DBB5D3177B33.jpeg
    376D6341-F3DB-4284-A4F6-DBB5D3177B33.jpeg
    37,3 KB · Visninger: 167
Back
Topp