Det skjønner jeg godt!!!tusen takk for svar! Jeg også håper så inderlig
og at det bare blir sterkere
masse lykke tid, og si gjerne fra hvordan det går sa Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt!!!tusen takk for svar! Jeg også håper så inderlig
og at det bare blir sterkere
masse lykke tid, og si gjerne fra hvordan det går sa Det skal jeg gjøreDet skjønner jeg godt!!!masse lykke tid, og si gjerne fra hvordan det går sa
![]()

Skimter noeHei damer
Er det noen som kan se noe på disse her?
Den øverste er ifra idag, og den andre igår. Er 8 dpo.![]()
Det ser veldig lovende ut! Blir spennende med dagens testHei damer
Er det noen som kan se noe på disse her?
Den øverste er ifra idag, og den andre igår. Er 8 dpo.![]()

Det er alltid håp før tr kommer! Jeg ser streken, men som du sier er den svak, så kan være skygge. Håper den blir sterkere12 dpo og svaaak strek. Er det håp?
Bilde 1 innenfor tiden og bilde 2 etter den har tørket.

Skimter noe12 dpo og svaaak strek. Er det håp?
Ser muligens en svak svak strek12 dpo og svaaak strek. Er det håp?
Velkommen tilHeiJeg er helt fersk her. Morro å se hva dere deler. Jeg slutta på p pillene 3 juni å hadde mens 6-11/12. Vet det kan ta tid etter pille slutt men håper
![]()
Velkommen tilda er det bare å håpe på snarlig eggløsning
![]()
Ja men da er du allerede i gang etter pillesluttJeg hadde eggløsning 19/20![]()
Ja men da er du allerede i gang etter pilleslutttok du el tester?
Må nok vente til neste helg med å testeNei får sånn eggløsnings utflod. Har så lyst til å teste men er vel for tidlig:/
Testa nettopp hehe. Vanskelig å la vær. Men var seff negativ. Ja prøve neste fredag tenkte jegMå nok vente til neste helg med å teste
Jeg har ikke tørt å teste idagDet ser veldig lovende ut! Blir spennende med dagens test![]()
Det er alltid håp før tr kommer! Jeg ser streken, men som du sier er den svak, så kan være skygge. Håper den blir sterkere![]()
Skimter noe![]()
Ser muligens en svak svak strekhåper den blir sterkere og tr holder seg langt unna

Kanskje jeg aner en svak svak strek11 dpo i dag og kunne ikke dy meg etter at jeg fikk noe som minna om ligamentsmerter når jeg reiste meg i går kveld. Hva tror dere?
Både jeg og sambo ser en tydelig, men veeeldig svak strek, men det var vanskelig å få fram på bildet. Blir spennende med ny test på mandag!Kanskje jeg aner en svak svak strek