Oss testetøser imellom

For første gang syns jeg faktisk jeg så en svak svak strek etter 2 minutter.. Tanker??
IMG_20190601_154938.jpg
IMG_20190601_160016.jpg

IMG_20190601_155335.jpg

Har 1 test igjen liggende. Negativ test ca 10 dpo. Så prøver det kan kan for å la vær å teste nå igjen. Er vel 12 dok idag. Synes jeg stadig har flere å flere symptomer. Men tenkte å prøve å holde meg til IKM å se da:rolleyes::)

Hvordan erfaringer har dere med eBay tester? Lovet meg selv å ikke teste før ikm da jeg bare har 1 babyplan tidlig test liggende. Men kom på nå at jeg har en del eBay tester liggende... :rolleyes::rolleyes::eek::sorry:

Jeg ser at komplett apotek har CB digital med ukeindikator på tilbud til 108,- nå, dere som har litt erfaring, er det ett greit tilbud? :)

Jeg ser at komplett apotek har CB digital med ukeindikator på tilbud til 108,- nå, dere som har litt erfaring, er det ett greit tilbud? :)
Den koster vel over 200 til vanlig? Er det 1 eller 2pk?

Er clearblue tidlig test å foretrekke av de 10mlu testene man får kjøpt på apotek? :bag:
Er vell clearblue eller rfsu som har :dontknow
På meg fikk jeg falsk strek på clearblue tidlig.. med farge, og tr kom 2 dager etter :meh: ikke å anbefale :) men jeg er veldig fornøyd med babyplan early :)

Back
Topp