Oss testetøser imellom

Ops, feil tråd :)

pixlr_20190531103631837_20190531210955671.jpg

Den herlige fantastiske tiden i Dpo-land, og jeg har gått totalt koko over testene allerede 6/7 dpo, dette blir lange dager :hilarious:
Er make sure 25mlu tester og så HVORFOR.. :hilarious:
Godt at dere her inne skjønner litt av galskapen :bag:

Dumme fargede skyggestreker, og dumme dumme Tr som kom for fult idag.... :wtf:
Jaja.. alle gode ting er vel tre får vi håpe :gen053:joyful:

Da røk jeg på en testesmell jeg og :p Vi er jo på besøk hos familien, men plutselig så tok trangen meg, så jeg stoppet innom apoteket. Endte selvfølgelig opp med RSFU sin test ofte, selvom jeg har lest dårlige ting om RSFU her. Allikevel så må jeg spørre hva dere tror om denne? Streken kom etter ett minutt og bildet er tatt etter 5 minutter. Dette er 25 mlU/ml. Forventet ikm mellom 28. mai og 2. juni.
08287A22-EBE7-4FF1-BDE3-3430F21EAC85.jpeg

Last edited:
Da røk jeg på en testesmell jeg og :p Vi er jo på besøk hos familien, men plutselig så tok trangen meg, så jeg stoppet innom apoteket. Endte selvfølgelig opp med RSFU sin test ofte, selvom jeg har lest dårlige ting om RSFU her. Allikevel så må jeg spørre hva dere tror om denne? Streken kom etter ett minutt og bildet er tatt etter 5 minutter. Dette er 25 mlU/ml. Forventet ikm fra 28. mai til 2. juni.
Vis vedlegget 299532
Positiv i mine øyne!:) tror kanskje vi oppdager flere kjemiske graviditeter når vi tester så tidlig som vi gjør. Dermed kan det virke som testene er feil osv. Tror dette er babystrek jeg:) håper den holder helt til termin❤️

Positiv i mine øyne!:) tror kanskje vi oppdager flere kjemiske graviditeter når vi tester så tidlig som vi gjør. Dermed kan det virke som testene er feil osv. Tror dette er babystrek jeg:) håper den holder helt til termin❤️
Takk :Heartred

Da røk jeg på en testesmell jeg og :p Vi er jo på besøk hos familien, men plutselig så tok trangen meg, så jeg stoppet innom apoteket. Endte selvfølgelig opp med RSFU sin test ofte, selvom jeg har lest dårlige ting om RSFU her. Allikevel så må jeg spørre hva dere tror om denne? Streken kom etter ett minutt og bildet er tatt etter 5 minutter. Dette er 25 mlU/ml. Forventet ikm mellom 28. mai og 2. juni.
Vis vedlegget 299532

Her er det strek, positiv :)

Første syklus jeg har testet for EL og den kom på CD 18 av 28 dagers syklus. Forventer mens imorgen og er 10-11 dpo idag. Men bare blenda tester, ingen symptomer på mens eller baby :( tidligere har jeg testet positiv 9 dpo ut ifra EL kalkulator... Noen som har opplevd å testet positivt senere enn det dere gjorde i tidligere svangerskap? :oops:
Prøver desperat etter å finne litt mer håp:sorry::smiley-angelic001
IMG_20190601_071522.jpg

Første syklus jeg har testet for EL og den kom på CD 18 av 28 dagers syklus. Forventer mens imorgen og er 10-11 dpo idag. Men bare blenda tester, ingen symptomer på mens eller baby :( tidligere har jeg testet positiv 9 dpo ut ifra EL kalkulator... Noen som har opplevd å testet positivt senere enn det dere gjorde i tidligere svangerskap? :oops:
Vis vedlegget 299536
I første svangerskapet testet jeg ikke positivt før 3 uker etter EL, da var det relativt svak strek, så kunne kanskje ha testet positivt maks 1-2 dager tidligere ;) Frøkna er nå 16 mnd :) Nå testet jeg jo positivt adskillig tidligere, så regner med at det kan gå andre veien og :) Krysser fingrene for deg!

Vis vedlegget 299532

Jeg synes streken er fiiin :)

Vis vedlegget 299536

Aner en strek på den øverste

Er clearblue tidlig test å foretrekke av de 10mlu testene man får kjøpt på apotek? :bag:
Er vell clearblue eller rfsu som har :dontknow

Vis vedlegget 299532
WOW BABY :happy093

Vis vedlegget 299536
Syns jeg kan se noe på øverste :)

Back
Topp