Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo tydelig strek enda. Men skjønner så godt du mister trua med kjemisk mnd etter mnd. Velger å holde litt på trua for deg. Håper virkelig for degVis vedlegget 299491
4 min
Vis vedlegget 299492
7 min
Vis vedlegget 299493
10 min
10 dpo, synest antydning 4 min men svakere på 10 min. Har mista troa og 0 symptomer.
Takker, får sjå kva morgon dagens test sier. Det er den som forteller alt denne PPen.Er jo tydelig strek enda. Men skjønner så godt du mister trua med kjemisk mnd etter mnd. Velger å holde litt på trua for deg. Håper virkelig for deg
Vis vedlegget 299517
Den herlige fantastiske tiden i Dpo-land, og jeg har gått totalt koko over testene allerede 6/7 dpo, dette blir lange dager
Er make sure 25mlu tester og så HVORFOR..
Godt at dere her inne skjønner litt av galskapen![]()

Positiv i mine øyne!Da røk jeg på en testesmell jeg ogVi er jo på besøk hos familien, men plutselig så tok trangen meg, så jeg stoppet innom apoteket. Endte selvfølgelig opp med RSFU sin test ofte, selvom jeg har lest dårlige ting om RSFU her. Allikevel så må jeg spørre hva dere tror om denne? Streken kom etter ett minutt og bildet er tatt etter 5 minutter. Dette er 25 mlU/ml. Forventet ikm fra 28. mai til 2. juni.
Vis vedlegget 299532
TakkPositiv i mine øyne!tror kanskje vi oppdager flere kjemiske graviditeter når vi tester så tidlig som vi gjør. Dermed kan det virke som testene er feil osv. Tror dette er babystrek jeg
håper den holder helt til termin
![]()

Da røk jeg på en testesmell jeg ogVi er jo på besøk hos familien, men plutselig så tok trangen meg, så jeg stoppet innom apoteket. Endte selvfølgelig opp med RSFU sin test ofte, selvom jeg har lest dårlige ting om RSFU her. Allikevel så må jeg spørre hva dere tror om denne? Streken kom etter ett minutt og bildet er tatt etter 5 minutter. Dette er 25 mlU/ml. Forventet ikm mellom 28. mai og 2. juni.
Vis vedlegget 299532

Takk!Her er det strek, positiv![]()
I første svangerskapet testet jeg ikke positivt før 3 uker etter EL, da var det relativt svak strek, så kunne kanskje ha testet positivt maks 1-2 dager tidligereFørste syklus jeg har testet for EL og den kom på CD 18 av 28 dagers syklus. Forventer mens imorgen og er 10-11 dpo idag. Men bare blenda tester, ingen symptomer på mens eller babytidligere har jeg testet positiv 9 dpo ut ifra EL kalkulator... Noen som har opplevd å testet positivt senere enn det dere gjorde i tidligere svangerskap?
Prøver desperat etter å finne litt mer håp
Vis vedlegget 299536
Da røk jeg på en testesmell jeg ogVi er jo på besøk hos familien, men plutselig så tok trangen meg, så jeg stoppet innom apoteket. Endte selvfølgelig opp med RSFU sin test ofte, selvom jeg har lest dårlige ting om RSFU her. Allikevel så må jeg spørre hva dere tror om denne? Streken kom etter ett minutt og bildet er tatt etter 5 minutter. Dette er 25 mlU/ml. Forventet ikm mellom 28. mai og 2. juni.
Vis vedlegget 299532
Første syklus jeg har testet for EL og den kom på CD 18 av 28 dagers syklus. Forventer mens imorgen og er 10-11 dpo idag. Men bare blenda tester, ingen symptomer på mens eller babytidligere har jeg testet positiv 9 dpo ut ifra EL kalkulator... Noen som har opplevd å testet positivt senere enn det dere gjorde i tidligere svangerskap?
Vis vedlegget 299536
Ja gjorde egentlig jeg og, men tror den prikken/skaden på testen bare tuller med synet mittAner en strek på den øverste
WOW BABYDa røk jeg på en testesmell jeg ogVi er jo på besøk hos familien, men plutselig så tok trangen meg, så jeg stoppet innom apoteket. Endte selvfølgelig opp med RSFU sin test ofte, selvom jeg har lest dårlige ting om RSFU her. Allikevel så må jeg spørre hva dere tror om denne? Streken kom etter ett minutt og bildet er tatt etter 5 minutter. Dette er 25 mlU/ml. Forventet ikm mellom 28. mai og 2. juni.
Vis vedlegget 299532

Syns jeg kan se noe på øversteFørste syklus jeg har testet for EL og den kom på CD 18 av 28 dagers syklus. Forventer mens imorgen og er 10-11 dpo idag. Men bare blenda tester, ingen symptomer på mens eller babytidligere har jeg testet positiv 9 dpo ut ifra EL kalkulator... Noen som har opplevd å testet positivt senere enn det dere gjorde i tidligere svangerskap?
Vis vedlegget 299536