lusemus 71
Forumet er livet
Det håper jeg ogHåper dette er gullegget, din tur nå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg ogHåper dette er gullegget, din tur nå![]()

Krysses det som kan noFine steker joFytti nå krysser jeg alt for deg altså
![]()

For første gang syns jeg faktisk jeg så en svak svak strek etter 2 minutter.. Tanker??
Vis vedlegget 299613 Vis vedlegget 299614
Vis vedlegget 299615
Dette ser veldig, veldig lovende ut! Håper sånn på dine vegne! Har du vurdert digital?Vis vedlegget 299573
3 min
Vis vedlegget 299574
7 min
Vis vedlegget 299575
10 min
11 dpo. Har ingen symptomer. Er redd det er tullestrek. Håper håper
Ja hvad med å prøve digital?Dette ser veldig, veldig lovende ut! Håper sånn på dine vegne! Har du vurdert digital?
For første gang syns jeg faktisk jeg så en svak svak strek etter 2 minutter.. Tanker??
Vis vedlegget 299613 Vis vedlegget 299614
Vis vedlegget 299615
10-11Hvor mange dpo?
Her blir det ikkje digital før ikm. Tirsdag blir den første digitalen. Håper jeg får bruke den.Dette ser veldig, veldig lovende ut! Håper sånn på dine vegne! Har du vurdert digital?
Ja var vanskelig å få med på bildet. Men så endelig noe i virkeligheten. Redigerte bilde for å se om det kom bedre frem når jeg laster opp.Kan ane noe men vanskelig å se.
Ja ser den herJa var vanskelig å få med på bildet. Men så endelig noe i virkeligheten. Redigerte bilde for å se om det kom bedre frem når jeg laster opp. Vis vedlegget 299638
Den koster vel over 200 til vanlig? Er det 1 eller 2pk?Jeg ser at komplett apotek har CB digital med ukeindikator på tilbud til 108,- nå, dere som har litt erfaring, er det ett greit tilbud?![]()
1 pkDen koster vel over 200 til vanlig? Er det 1 eller 2pk?
Den koster vel rundt 189kr til vanlig om jeg ikke tar helt feil? Godt tilbud vil jeg si det er uansett1 pk![]()
Supert! Takk for svarDen koster vel rundt 189kr til vanlig om jeg ikke tar helt feil? Godt tilbud vil jeg si det er uansett![]()
Null stressSupert! Takk for svar![]()
På meg fikk jeg falsk strek på clearblue tidlig.. med farge, og tr kom 2 dager etterEr clearblue tidlig test å foretrekke av de 10mlu testene man får kjøpt på apotek?
Er vell clearblue eller rfsu som har![]()
ikke å anbefale