Får satse på beste ppSå dumt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får satse på beste ppSå dumt![]()
Gode ord og ha med men er redd det skjer igjen.Men husk at testen er sterkere, så ikke gi opp endaÅ ikke minst, selv om man har relativt god kontroll på EL vet man jo aldri helt når den kommer, eller når egget fester seg å begynner å sende ut hormoner
![]()
Håper det er hormonell spotting. Krysser krysserNå skjønner jeg ingenting. Fikk en veldig svak svak test på morgenen, med cb rask deteksjon, er så vidt man kan se at det blir et kryss. Har akkurat begynt å spotte litt, så det virker som om tr kommer i dag, som planlagt.
Vis vedlegget 299419
5 min
Vis vedlegget 299420
6 min
Vis vedlegget 299421
10 min
9 dpo. Tror det er lurestrek.
Er litt nedfor i dag. Prøver og bygge opp den negative veggen som holder motet oppe.
Synes streken ser lovende ut jeg altså. Synes den ser mer lovende ut enn de andre pp dine denne gangen. Tydelig strek flere dager på rad liksom. Krysser og håper på at det endelig er din turVis vedlegget 299419
5 min
Vis vedlegget 299420
6 min
Vis vedlegget 299421
10 min
Er litt nedfor i dag. Prøver og bygge opp den negative veggen som holder motet oppe.
Tok en test nå nettopp. Litt utvannet ettermiddagsurin. 9 dpo. Streken kom nesten med engang.
Hva tenker dere?![]()
Dette tror jeg er babystrekTok en test nå nettopp. Litt utvannet ettermiddagsurin. 9 dpo. Streken kom nesten med engang.
Hva tenker dere?![]()
Fikk tak i A1 el tester, testet i dag tidlig med el test fra normal som var svak men litt sterkere enn de forrige av samme merke, under 8 timer senere knall positiv el test (tror jeg og mannen) streken kom og ble sterk straks!
Så YAY jeg har el og ikke så innmari sent i syklus som jeg fryktet
Tror jeg dropper Normal testene fremover
Når blir det dpo er det i morgen eller overimorgen??
Wondfo tester. Har Ebay som eg ikkje liter på.Håper håper håper
Hvilken test er det? er den sensitiv? har du annen type test du kan prøve? for å sammenligne??
Liker det ikkje når symptomer er vekke.Synes streken ser lovende ut jeg altså. Synes den ser mer lovende ut enn de andre pp dine denne gangen. Tydelig strek flere dager på rad liksom. Krysser og håper på at det endelig er din tur
Wow det er håpTok en test nå nettopp. Litt utvannet ettermiddagsurin. 9 dpo. Streken kom nesten med engang.
Hva tenker dere?![]()
Da er det barre og hoppe i høyetFikk tak i A1 el tester, testet i dag tidlig med el test fra normal som var svak men litt sterkere enn de forrige av samme merke, under 8 timer senere knall positiv el test (tror jeg og mannen) streken kom og ble sterk straks!
Så YAY jeg har el og ikke så innmari sent i syklus som jeg fryktet
Tror jeg dropper Normal testene fremover
Når blir det dpo er det i morgen eller overimorgen??

Det ser veldig bra utVis vedlegget 299419
5 min
Vis vedlegget 299420
6 min
Vis vedlegget 299421
10 min
GravidTok en test nå nettopp. Litt utvannet ettermiddagsurin. 9 dpo. Streken kom nesten med engang.
Hva tenker dere?![]()
GravidGratulerer!!
... Kan ikke tro det.... Føles helt uvirkelig...Håpe men har ikkje heilt troa.Det ser veldig bra ut![]()