Oss testetøser imellom

Har dette, vet ikke om det er noe bedre:)
Dette bildet var mye bedre. Ser klart og tydelig en svak strek her ja! Tror det er begynnende babystrek jeg :)

Jeg tror ikke testen får vært mer klar enn dette. Da må det jo være skyggestreker på alle de andre testene mine.
Dette er cb early digital. Så da er det vel bare å vente på tr.
Fortsatt håp, den andre var jo tidligtest :)

Hei!
Satte inn et 5-dagers egg for 8 dager siden (fryseforsøk i stimulert syklus). Skal egentlig ikke teste før 3.juni i følge sykehuset, men i går klarte jeg ikke å vente lengre. Testene er jo positive, men jeg er veldig redd for kjemisk.. Er strekene svake til å være på rugedag 7 og 8? Og ser det ut som noe stigning?

Har prøvd i 4 år nå, 2 MA, 2 SA, og en kjemisk tidligere..
Disse ser kjempelovende ut!

Håper virkelig på dine vegne @lusemus 71 , jeg har heiet på deg i noen år nå.

Jeg lurer på hva dere tenker om denne. Jeg klarer ikke lenger å stole på Babyplan. Vet ikke om dere ser noe en gang, men det er en strek der. Er 7 dpo i dag.
Vis vedlegget 299226

Jeg ville tolket denne som svakt positiv :) Håper den blir sterkere

Låvte meg selv å ikke teste denne pp, men 7dpo kom og her sitter jeg med en test i hånda:p ømme bryster og vond korsrygg :p
Ser en suuuuper svak strek, men vet ikke helt:p tanker?

Vedlegg

• Snapchat-781374352.jpg
    Snapchat-781374352.jpg
    8,9 KB · Visninger: 119
  • Snapchat-326087891.jpg
    Snapchat-326087891.jpg
    5,7 KB · Visninger: 120
Måtte teste til slutt i dag, da vi drar bort for 5dager i morgen og det ikke blir noen test inni der.. Er på dag 28 nå, så svært lite lovende..   :facepalm::banghead:
Men hadde jo liksom ikke trua heller, allikevel er skuffelsen stor.. TR kommer vel når som helst, men hodet lurer meg til å tro andre ting!..

Vedlegg

• DSC_1870.JPG
    DSC_1870.JPG
    28,8 KB · Visninger: 102
Back
Topp