lusemus 71
Forumet er livet
Skulle det bli sterkare er jeg redd det som skjer kvar mndÅhh, skal ikke bli kjempe gira nå altså. Men kan jo se ut som det har klaffa![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle det bli sterkare er jeg redd det som skjer kvar mndÅhh, skal ikke bli kjempe gira nå altså. Men kan jo se ut som det har klaffa![]()

Skimter noe ja. La den bli sterkareKanskje du ser det tydeligere her?den nederste er fra idag
![]()
Der er noe, krysser krysserJaaa!Noe ultrasvakt. Redigerte i negativt til deg, syns det syntest litt bedre da
Vis vedlegget 299155
Er det ukes digital er der altid streker. Googelså ser du bilde av fleire slike testerD u m m e meg.. klarte ikke å vente til 12dpo med digital. Det sto ikke gravid, men det er en sterk og to svake streker?h v a betyr det?
![]()
Håper håperDet er strek der joHåper den blir sterkere!!
Vanskelig og si når det rugedager men det er flott strek. Har sett nokre få andre at det ikkje øker så fort i starten og det har godt bra. Håper håper det går braHei!
Satte inn et 5-dagers egg for 8 dager siden (fryseforsøk i stimulert syklus). Skal egentlig ikke teste før 3.juni i følge sykehuset, men i går klarte jeg ikke å vente lengre. Testene er jo positive, men jeg er veldig redd for kjemisk.. Er strekene svake til å være på rugedag 7 og 8? Og ser det ut som noe stigning?
Har prøvd i 4 år nå, 2 MA, 2 SA, og en kjemisk tidligere..
Den er mye sterkere enn du har hatt tidligere (synes jeg daHåper håper![]()
) og dette er ikke en dårlig test slik som eBay. Så har troa jeg!Du har sikkert sett fra tidligare kva som skjer med mine tester. Er redd det vil skje igjen men HÅPER HÅPERDen er mye sterkere enn du har hatt tidligere (synes jeg da) og dette er ikke en dårlig test slik som eBay. Så har troa jeg!
D u m m e meg.. klarte ikke å vente til 12dpo med digital. Det sto ikke gravid, men det er en sterk og to svake streker?h v a betyr det?
![]()

Ja det skjønner jeg godt. Men du må bare prøve å slappe av. Jeg hadde noen runder med kjemisk, men den gangen det klaffet så tok jeg to tester hver dag, å hver gang var streken sterkere. Krysser fingrene for degSkulle det bli sterkare er jeg redd det som skjer kvar mnd![]()
Ser veldig bra ut det derHei!
Satte inn et 5-dagers egg for 8 dager siden (fryseforsøk i stimulert syklus). Skal egentlig ikke teste før 3.juni i følge sykehuset, men i går klarte jeg ikke å vente lengre. Testene er jo positive, men jeg er veldig redd for kjemisk.. Er strekene svake til å være på rugedag 7 og 8? Og ser det ut som noe stigning?
Har prøvd i 4 år nå, 2 MA, 2 SA, og en kjemisk tidligere..
Ja har det! Men håper virkelig at det går din vei nå!Du har sikkert sett fra tidligare kva som skjer med mine tester. Er redd det vil skje igjen men HÅPER HÅPER
Det er barre og håpe håpe håpeJa det skjønner jeg godt. Men du må bare prøve å slappe av. Jeg hadde noen runder med kjemisk, men den gangen det klaffet så tok jeg to tester hver dag, å hver gang var streken sterkere. Krysser fingrene for deg![]()
Håper, håper og håperJa har det! Men håper virkelig at det går din vei nå!
Ah.. okeiDet er det desverre alltid![]()

Jeg ser strekVis vedlegget 299214
5 min
Vis vedlegget 299215
10 min
Vis vedlegget 299217
15 min
Ikkje konsentrert urin. 7 dpo Det er barre og krysse og håpe det går vegen![]()
krysser fingrene for deg 
Håper håper det blir sterkere dag for dag.Jeg ser strekkrysser fingrene for deg
![]()
Ser strekHåper virkelig på dine vegne @lusemus 71 , jeg har heiet på deg i noen år nå.
Jeg lurer på hva dere tenker om denne. Jeg klarer ikke lenger å stole på Babyplan. Vet ikke om dere ser noe en gang, men det er en strek der. Er 7 dpo i dag.
Vis vedlegget 299226