Oss testetøser imellom

Hei!
Satte inn et 5-dagers egg for 8 dager siden (fryseforsøk i stimulert syklus). Skal egentlig ikke teste før 3.juni i følge sykehuset, men i går klarte jeg ikke å vente lengre. Testene er jo positive, men jeg er veldig redd for kjemisk.. Er strekene svake til å være på rugedag 7 og 8? Og ser det ut som noe stigning?

Har prøvd i 4 år nå, 2 MA, 2 SA, og en kjemisk tidligere..
Vanskelig og si når det rugedager men det er flott strek. Har sett nokre få andre at det ikkje øker så fort i starten og det har godt bra. Håper håper det går bra :)

Skulle det bli sterkare er jeg redd det som skjer kvar mnd :nailbiting:
Ja det skjønner jeg godt. Men du må bare prøve å slappe av. Jeg hadde noen runder med kjemisk, men den gangen det klaffet så tok jeg to tester hver dag, å hver gang var streken sterkere. Krysser fingrene for deg ❤️

Hei!
Satte inn et 5-dagers egg for 8 dager siden (fryseforsøk i stimulert syklus). Skal egentlig ikke teste før 3.juni i følge sykehuset, men i går klarte jeg ikke å vente lengre. Testene er jo positive, men jeg er veldig redd for kjemisk.. Er strekene svake til å være på rugedag 7 og 8? Og ser det ut som noe stigning?

Har prøvd i 4 år nå, 2 MA, 2 SA, og en kjemisk tidligere..
Ser veldig bra ut det der ❤️

44BAF805-432E-48A0-93F9-4E1BE488CB5E.jpeg

5 min
C6F37A97-3972-4626-AD8C-6F9524C639D1.jpeg

10 min
922210B1-140D-47AE-A5A4-D7C661FBC4B7.jpeg

15 min
Ikkje konsentrert urin. 7 dpo Det er barre og krysse og håpe det går vegen :smiley-angelic001

Håper virkelig på dine vegne @lusemus 71 , jeg har heiet på deg i noen år nå.

Jeg lurer på hva dere tenker om denne. Jeg klarer ikke lenger å stole på Babyplan. Vet ikke om dere ser noe en gang, men det er en strek der. Er 7 dpo i dag.
KnVl0a9iRjG1PC8sap1Akg.jpg

Back
Topp