lusemus 71
Forumet er livet
Krysser og håper det blir sterkereÅh. Vi traff el. Så jeg krysser alt jeg har
Jeg har en digital liggende men tenkte å prøve å spare den til 12 dpo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser og håper det blir sterkereÅh. Vi traff el. Så jeg krysser alt jeg har
Jeg har en digital liggende men tenkte å prøve å spare den til 12 dpo![]()
Jeg håper så inderlig at det er din tur snart ogsåDet er barre og håpe, har dårlig troa på ebay tester.
Håper her og at det skjerJeg håper så inderlig at det er din tur snart også![]()
Det var det første eg tok for det var deg eg hadde liggende .. svak strek idag og, men de såg ikke noe oss legen, men testene mine er sterkere på kvelden ..? Så no aner eg ikke ka som skjer, mensen er ikke her endå og føler meg superoppblåst nedentil , så eg skjønner ingenting .. viste bilde av testene oss legen og, og hun såg streken godt, og prøvde å trøste meg med at det kanskje er litt tidlig enda, men syns og det er rart eg ikke har fått mensen enda heller ..Jeg mener det er en babystrek da. Kanskje ta en CB digital?
Jeg testa ikke sent positivt, men både forrige svangerskap og 3 tidlige sa og dette svangerskapet har jeg testet sterkere på kveldsurin enn på morgen. Jeg har veldig utvanna urin på morgen, nesten gjennomsiktig i farge...Det var det første eg tok for det var deg eg hadde liggende .. svak strek idag og, men de såg ikke noe oss legen, men testene mine er sterkere på kvelden ..? Så no aner eg ikke ka som skjer, mensen er ikke her endå og føler meg superoppblåst nedentil , så eg skjønner ingenting .. viste bilde av testene oss legen og, og hun såg streken godt, og prøvde å trøste meg med at det kanskje er litt tidlig enda, men syns og det er rart eg ikke har fått mensen enda heller ..
Noen som har tester sent skikkelig positiv kanskje? At det går an??
Jeg testet positivt 3 uker etter EL med førstemann, da var streken svak, men jeg kunne kanskje ha fått strek 1-2 dager før. Det var babyplan sin tidligtestDet var det første eg tok for det var deg eg hadde liggende .. svak strek idag og, men de såg ikke noe oss legen, men testene mine er sterkere på kvelden ..? Så no aner eg ikke ka som skjer, mensen er ikke her endå og føler meg superoppblåst nedentil , så eg skjønner ingenting .. viste bilde av testene oss legen og, og hun såg streken godt, og prøvde å trøste meg med at det kanskje er litt tidlig enda, men syns og det er rart eg ikke har fått mensen enda heller ..
Noen som har tester sent skikkelig positiv kanskje? At det går an??
Hmm ja, eg vet ikke ka som skjer eg .. tok en no, den var blank, men har drukket en god del idag og ikke holdt meg så lenge så er ikke så rart ..Jeg testa ikke sent positivt, men både forrige svangerskap og 3 tidlige sa og dette svangerskapet har jeg testet sterkere på kveldsurin enn på morgen. Jeg har veldig utvanna urin på morgen, nesten gjennomsiktig i farge...

Ser antydning til noeJeg vet jeg ikke skulle teste noe mer før onsdag eller torsdag, men klarte virkelig ikke la være.. Jeg brant av en av de cb tidlig, bare for å se om det kunne være skyggestrek på de fra babyplan for sikkerhetsskyld. Tenker at det ikke kan være mulig å få skyggestrek på alle? Den fra cb ser slik ut 12 dpo kveld. Jeg sa til meg selv når vi begynte å prøve, at jeg ikke skulle ta helt av med tester, men det gikk jo ikke spesielt bra![]()
Ser så vidt noe på den øverste. Satser på sterkere strekerNoen som skimter noe på disse eller er det bare meg? Syns jeg ser antydning på alle sammen. 9 dpo
Ser på den nederste. Krysser alt for deg nåVis vedlegget 299076
Testøsa måtte 6 dpo. Ebay tester tørre tester.
SerEr deg bare meg eller er det en strek på den eg tok ikveld ???? Den øverste???
Jeg vet jeg ikke skulle teste noe mer før onsdag eller torsdag, men klarte virkelig ikke la være.. Jeg brant av en av de cb tidlig, bare for å se om det kunne være skyggestrek på de fra babyplan for sikkerhetsskyld. Tenker at det ikke kan være mulig å få skyggestrek på alle? Den fra cb ser slik ut 12 dpo kveld. Jeg sa til meg selv når vi begynte å prøve, at jeg ikke skulle ta helt av med tester, men det gikk jo ikke spesielt bra![]()

Vis vedlegget 299076
Vis vedlegget 299076
Har dette, vet ikke om det er noe bedreHar du ett bilde som er litt nærmere?![]()
Jeg har en digital tidlig og babyplan, men NP tenkte at jeg skulle være flink å ikke teste noe mer før i morgen. Jeg gidder ikke si torsdag, for jeg er fryktelig spentHelt klart en strek![]()

Jeg har en digital tidlig og babyplan, men NP tenkte at jeg skulle være flink å ikke teste noe mer før i morgen. Jeg gidder ikke si torsdag, for jeg er fryktelig spent![]()

Jeg tenkte jeg skulle det, sier ifra hvordan det gårSpent på i morgen, test i morgen tidlig![]()