Oss testetøser imellom

Er deg bare meg eller er det en strek på den eg tok ikveld ???? Den øverste???
Jeg har hatt fler streker på disse testene uten å være gravid.. Så bruk en annen test for å teste videre med. Hadde ikke stolt på den streken der uansett før jeg hadde sjekket mot en annen test.

Ser noe der og. :) trenger litt tid til å øke :)
Jeg er så takknemlig for at dere tar dere tid. Og det er veldig godt det er flere enn meg som ser noe. Skal sjekke igjen torsdag. Siden IkM er forventet onsdag/torsdag denne uken. Forventer ikke noe, men har et bitte lite håp :)

Går bra med meg :) jeg er jo i en skikkelig trøtt og kvalme periode. Ikke lyst på noen ting :( men går vel over etterhvert. Er syv uker på vei, og skal på første ultralyden i morgen :love017
Oh myy, så spennende med første ultralyd! Håper alt ser bra ut ❤️ Og satser på tia frem til andre trimester går fort og at kvalmen og trøttheten gir seg snart :)

Hei,

Er det noen som ser noe her, eller er det bare meg? Jeg skulle egentlig ikke teste, og ihvertfall ikke på kvelden, for jeg er så sikker på at TR kommer om 3 dager:facepalm: Trodde først jeg så noe, så tenker jeg at det sikkert bare er en av disse berømte skyggestrekene..
Jeg ser

Noen som skimter noe på disse eller er det bare meg? Syns jeg ser antydning på alle sammen. 9 dpo

Vedlegg

• 20190527_113528.jpg
    20190527_113528.jpg
    8,7 KB · Visninger: 146
Jeg må bare få si en ting. Tusen takk for engasjement og at dere ikke får meg til å virke helt gal som trodde jeg så en strek. Og tusen takk for at dere gir meg et bitte lite håp, selv om jeg vet at det aldri er 100% før man har en helt klar positiv test :)

Noen som skimter noe på disse eller er det bare meg? Syns jeg ser antydning på alle sammen. 9 dpo
Synes jeg skimter noe svakt på den øverste og den i midten. Vet ikke om jeg ser streken på den i midten på "riktig plass" da :P

Jeg må bare få si en ting. Tusen takk for engasjement og at dere ikke får meg til å virke helt gal som trodde jeg så en strek. Og tusen takk for at dere gir meg et bitte lite håp, selv om jeg vet at det aldri er 100% før man har en helt klar positiv test :)
Ikke så lenge siden jeg var der du er selv, så vet jo litt av den spenningen og alle følelsene du sitter med :) Synes det er kjekt å analysere tester :P

Back
Topp