Tusen takk!Gratulerer så mye![]()
så utrolig koselig å se at du er gravid
![]()
Hvordan går det med deg?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Gratulerer så mye![]()
så utrolig koselig å se at du er gravid
![]()
Hvordan går det med deg?Jeg har hatt fler streker på disse testene uten å være gravid.. Så bruk en annen test for å teste videre med. Hadde ikke stolt på den streken der uansett før jeg hadde sjekket mot en annen test.Er deg bare meg eller er det en strek på den eg tok ikveld ???? Den øverste???
Ser noe der og.Dagens test, jeg syns den ser fryktelig lik ut den i går kveld. Derfor jeg lurer på skyggestrek?
Går bra med megTusen takk!Hvordan går det med deg?

Jeg er så takknemlig for at dere tar dere tid. Og det er veldig godt det er flere enn meg som ser noe. Skal sjekke igjen torsdag. Siden IkM er forventet onsdag/torsdag denne uken. Forventer ikke noe, men har et bitte lite håpSer noe der og.trenger litt tid til å øke
![]()
Oh myy, så spennende med første ultralyd! Håper alt ser bra utGår bra med megjeg er jo i en skikkelig trøtt og kvalme periode. Ikke lyst på noen ting
men går vel over etterhvert. Er syv uker på vei, og skal på første ultralyden i morgen
![]()
Jeg serHei,
Er det noen som ser noe her, eller er det bare meg? Jeg skulle egentlig ikke teste, og ihvertfall ikke på kvelden, for jeg er så sikker på at TR kommer om 3 dagerTrodde først jeg så noe, så tenker jeg at det sikkert bare er en av disse berømte skyggestrekene..
ser en svak strek på den øversteEr deg bare meg eller er det en strek på den eg tok ikveld ???? Den øverste???
Jeg tror her er noe, jegDagens test, jeg syns den ser fryktelig lik ut den i går kveld. Derfor jeg lurer på skyggestrek?
Jeg mener det er en babystrek da. Kanskje ta en CB digital?Skulle hatt mensen på tirsdag, så 6 dager over ikm..
Når flere enn meg ser noe, så blir jeg litt håpefull. Tørr ikke håpe for mye, men skal teste igjen på onsdag, da er det kanskje litt sterkere hvis det er noeJeg tror her er noe, jeg

Synes jeg skimter noe svakt på den øverste og den i midten. Vet ikke om jeg ser streken på den i midten på "riktig plass" daNoen som skimter noe på disse eller er det bare meg? Syns jeg ser antydning på alle sammen. 9 dpo
Ikke så lenge siden jeg var der du er selv, så vet jo litt av den spenningen og alle følelsene du sitter medJeg må bare få si en ting. Tusen takk for engasjement og at dere ikke får meg til å virke helt gal som trodde jeg så en strek. Og tusen takk for at dere gir meg et bitte lite håp, selv om jeg vet at det aldri er 100% før man har en helt klar positiv test![]()
Skimter noe langt bak i derNoen som skimter noe på disse eller er det bare meg? Syns jeg ser antydning på alle sammen. 9 dpo
Ser noe på den nederste. La det bli sterkere!Vis vedlegget 299076
Testøsa måtte 6 dpo. Ebay tester tørre tester.
Åh. Vi traff el. Så jeg krysser alt jeg harSkimter noe langt bak i der![]()
Det er barre og håpe, har dårlig troa på ebay tester.Ser noe på den nederste. La det bli sterkere!