Tusen takkJuhuHer kan man si gratulerer
Tipper det slår ut CBD med uker også![]()

Åi, tror du digital vil slå ut nå? Har en liggende i skuffen, tenkte jeg skulle prøve meg på den i helga

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkJuhuHer kan man si gratulerer
Tipper det slår ut CBD med uker også![]()

Tusen takk
Åi, tror du digital vil slå ut nå? Har en liggende i skuffen, tenkte jeg skulle prøve meg på den i helga![]()
Da er det mye mulig det vil slå ut her også, jaJeg slo ut på 1-2 uker med streken på bilde. Det var tidlig test tatt 9dpo og jeg føler min var endel svakere enn din
Skjønner selvsagt hvis du vil vente for å være sikrere![]()
Men jeg tror jeg venter til helgen, jeg har bare en test liggende så Jeg tror baby!Hva tror dere?![]()
Skimter en strek om jeg myser og zoomer innNoen som klarer å se noe på denne testen? Er på dag 32 i syklusen og ingen TR, men aner ikke når jeg hadde EL. Har vanligvis syklus fra 26-30 dager
Se der ja!Dagens test![]()
Digital slår nok ut jaTusen takk
Åi, tror du digital vil slå ut nå? Har en liggende i skuffen, tenkte jeg skulle prøve meg på den i helga![]()
Nå fikk jeg lyst til å kjøre på med digital imorgen når dere sier den vil slå utDigital slår nok ut jaJeg hadde svakere strek når digital slo ut
Jeg synes kaaaanskje jeg kan skimte noe på den nederste?8 dpo og teste dronningen er sluppet løsMeget meget blenda nå. Lurer på om ebay la testene i klor før de sendte de av gårde
Har andre tester også, men gidder ikke bruke opp de på fjas på 8 dpo
rok men en el test og, så synes det enda bedre hvor blenda testene er
Vis vedlegget 298691
Håper de blir sterkere!Gjør du? Jeg har sett så mye liksom streker jeg at jeg tror ikke jeg ser de lengerJeg synes kaaaanskje jeg kan skimte noe på den nederste?Håper de blir sterkere!

Jeg føler det er et eller annet der.. Men det er for tidlig å se om det faktisk er babystrek eller den linja der fargestoffet skal væreGjør du? Jeg har sett så mye liksom streker jeg at jeg tror ikke jeg ser de lenger![]()
Håper på babystrek!Takk for det! Føles så lenge siden jeg gikk gravid sist, så har glemt om jeg hadde murringer eller ikke i starten. Håper på sterkere strek i morgenHadde masse murringer ved positiv test selv, og det vedvarte i ganske mange uker - kjentes ut som at mensen var rett rundt hjørnet, men så var den jo ikke det!Krysser fingrene for deg!
Takk, det håper jeg også!Skimter noeHåper den blir sterkere
Det skal detJa, håper egget graver seg godt ned![]()
Den var fin KLOR8 dpo og teste dronningen er sluppet løsMeget meget blenda nå. Lurer på om ebay la testene i klor før de sendte de av gårde
Vis vedlegget 298691

Haha!8 dpo og teste dronningen er sluppet løsMeget meget blenda nå. Lurer på om ebay la testene i klor før de sendte de av gårde
Vis vedlegget 298691
Ebay testene er helt elendige, prøvde de forrige pp aldri mer
Oi. SpennendeJeg føler det er et eller annet der.. Men det er for tidlig å se om det faktisk er babystrek eller den linja der fargestoffet skal væreHåper på babystrek!
Ja. Helt ubrukelige. Masse hakk og slik i de også. Men, de hjelper testedronninga daHaha!Ebay testene er helt elendige, prøvde de forrige pp aldri mer
![]()

Hahaha! Noe har de gjort altså! Kan ikke stemme at de kan være så blenda hviteDen var fin KLOR![]()