Oss testetøser imellom

Juhu :smiley-bounce012 Her kan man si gratulerer :Heartred
Tipper det slår ut CBD med uker også :)
Tusen takk :Heartred
Åi, tror du digital vil slå ut nå? Har en liggende i skuffen, tenkte jeg skulle prøve meg på den i helga :woot:

Åi, tror du digital vil slå ut nå? Har en liggende i skuffen, tenkte jeg skulle prøve meg på den i helga :woot:

Jeg slo ut på 1-2 uker med streken på bilde. Det var tidlig test tatt 9dpo og jeg føler min var endel svakere enn din :)
Skjønner selvsagt hvis du vil vente for å være sikrere :)

Vedlegg

• IMG_2418.png
    IMG_2418.png
    87,6 KB · Visninger: 136
Jeg slo ut på 1-2 uker med streken på bilde. Det var tidlig test tatt 9dpo og jeg føler min var endel svakere enn din :)
Skjønner selvsagt hvis du vil vente for å være sikrere :)
Da er det mye mulig det vil slå ut her også, ja :woot: Men jeg tror jeg venter til helgen, jeg har bare en test liggende så :D

Noen som klarer å se noe på denne testen? Er på dag 32 i syklusen og ingen TR, men aner ikke når jeg hadde EL. Har vanligvis syklus fra 26-30 dager
Skimter en strek om jeg myser og zoomer inn :) Håper den blir sterkere!

Digital slår nok ut ja :) Jeg hadde svakere strek når digital slo ut

Digital slår nok ut ja :) Jeg hadde svakere strek når digital slo ut
Nå fikk jeg lyst til å kjøre på med digital imorgen når dere sier den vil slå ut :eek: Synd jeg bare har 1 av de.... :oops: Må vel ned på apoteket en tur :rolleyes:

8 dpo og teste dronningen er sluppet løs :hilarious: Meget meget blenda nå. Lurer på om ebay la testene i klor før de sendte de av gårde :hilarious: Har andre tester også, men gidder ikke bruke opp de på fjas på 8 dpo :hilarious: rok men en el test og, så synes det enda bedre hvor blenda testene er laughing6
IMG_20190523_105636.jpg

8 dpo og teste dronningen er sluppet løs :hilarious: Meget meget blenda nå. Lurer på om ebay la testene i klor før de sendte de av gårde :hilarious: Har andre tester også, men gidder ikke bruke opp de på fjas på 8 dpo :hilarious: rok men en el test og, så synes det enda bedre hvor blenda testene er laughing6Vis vedlegget 298691
Jeg synes kaaaanskje jeg kan skimte noe på den nederste? :wideyed: Håper de blir sterkere!

Gjør du? Jeg har sett så mye liksom streker jeg at jeg tror ikke jeg ser de lenger :hilarious:
Jeg føler det er et eller annet der.. Men det er for tidlig å se om det faktisk er babystrek eller den linja der fargestoffet skal være :woot: Håper på babystrek!

Hadde masse murringer ved positiv test selv, og det vedvarte i ganske mange uker - kjentes ut som at mensen var rett rundt hjørnet, men så var den jo ikke det! :) Krysser fingrene for deg!
Takk for det! Føles så lenge siden jeg gikk gravid sist, så har glemt om jeg hadde murringer eller ikke i starten. Håper på sterkere strek i morgen:)

8 dpo og teste dronningen er sluppet løs :hilarious: Meget meget blenda nå. Lurer på om ebay la testene i klor før de sendte de av gårde :hilarious: Har andre tester også, men gidder ikke bruke opp de på fjas på 8 dpo :hilarious: rok men en el test og, så synes det enda bedre hvor blenda testene er laughing6Vis vedlegget 298691
Haha! :hilarious: Ebay testene er helt elendige, prøvde de forrige pp aldri mer:hilarious:

Back
Topp