Oss testetøser imellom

Jeg måtte krype til korset til slutt... Fikk en rar mens selv om jeg var ganske sikker på at jeg var gravid (kvalm, trett, alt det vanlige..) forrige syklus... Mye vondt, stor blødning, og har vært relativt sikker på tidlig SA.. Men kvalmen gir seg jo pokker ikke, og ikke får jeg en positiv EL-test heller... 18 dager inn i syklusen nå...

Men dog, den var så hvit som du kan få den.. Skjønner i bhg enting jeg nå..
Skjønner ingenting jeg nå... **

Jeg har ikke så mye erfaring med testing etter el.
Dette er mine tester fra de tre siste dagene. CD 11, CD 12 og i dag CD 13.
Hva tenker dere? Er den positiv, eller må den bli enda litt sterkere?

Vedlegg

• 9AA2AD74-AE3A-4FEB-AEF1-CBACDF1D3B18.jpeg
    9AA2AD74-AE3A-4FEB-AEF1-CBACDF1D3B18.jpeg
    43,8 KB · Visninger: 114
Jeg har ikke så mye erfaring med testing etter el.
Dette er mine tester fra de tre siste dagene. CD 11, CD 12 og i dag CD 13.
Hva tenker dere? Er den positiv, eller må den bli enda litt sterkere?

Må bli enda sterkere :happy:
Like sterk eller sterkere enn test streken!

Hei dere :)
Det er vel flere enn meg som får ømme bryster (som rakker’n og!) hver måned etter EL? Regner med at det er ganske normalt. Jeg kan få det 3-4 dager etter EL, eller så kan det komme nærmere TR. Det er litt forskjellig for hver måned.
SPØRSMÅL: Noen som har brukt å hatt det hver måned, til og med den måneden det klaffet? For nå tar jeg det nesten som et sikkert tegn på at det ikke har klaffet når de ømme brystene kommer. Tenker at jeg kan få troa den måneden jeg ikke merker noe ømhet der før etter IKM.

Det er vel flere enn meg som får ømme bryster (som rakker’n og!) hver måned etter EL? Regner med at det er ganske normalt. Jeg kan få det 3-4 dager etter EL, eller så kan det komme nærmere TR. Det er litt forskjellig for hver måned.
SPØRSMÅL: Noen som har brukt å hatt det hver måned, til og med den måneden det klaffet? For nå tar jeg det nesten som et sikkert tegn på at det ikke har klaffet når de ømme brystene kommer. Tenker at jeg kan få troa den måneden jeg ikke merker noe ømhet der før etter IKM.
Jeg har nok ikke svaret på det du lurer på, fordi jeg har tenkt på akkurat det samme. For dette skjer med meg også, spesielt den ene puppen. Men så tenker jeg også at egget har jo mest sannsynlig ikke festet seg allerede på 3-4 dpo så sann sett bør jo kroppen egentlig oppføre seg som normalt etter el frem til kroppen skjønner dne er gravid. Men, som sagt. Jeg føler det samme som deg :p

Jeg har nok ikke svaret på det du lurer på, fordi jeg har tenkt på akkurat det samme. For dette skjer med meg også, spesielt den ene puppen. Men så tenker jeg også at egget har jo mest sannsynlig ikke festet seg allerede på 3-4 dpo så sann sett bør jo kroppen egentlig oppføre seg som normalt etter el frem til kroppen skjønner dne er gravid. Men, som sagt. Jeg føler det samme som deg :p
Hehe, jeg har tenkt det samme :joyful: at kroppen må skjønne at den er gravid først. Men så leser jeg jo også at noen skriver at de var gravid den måneden de ikke hadde de vanlige symptomene, så det er derfor jeg tenker at det kanskje kan ligge noe i det. Spennende å høre om noen har erfaringer ang. dette da ?

Hehe, jeg har tenkt det samme :joyful: at kroppen må skjønne at den er gravid først. Men så leser jeg jo også at noen skriver at de var gravid den måneden de ikke hadde de vanlige symptomene, så det er derfor jeg tenker at det kanskje kan ligge noe i det. Spennende å høre om noen har erfaringer ang. dette da ?
Ja, jeg har tenkt de samme banene, så enig med deg. Spennende å høre :happy:

Jeg bruker å få ømme bryster fra dagen jeg har eggløsning og til mensen kommer. Den måneden jeg ble gravid fikk jeg faktisk ikke ømme bryster, men istedet skikkelig ømme brystvorter. Kan ha vært helt tilfeldig. Har også opplevd sykluser helt uten ømme bryster, uten at jeg var gravid.

Back
Topp