Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det her ser ut som starten på noe! Uten å myse eller zoome kunne jeg se en sval rosa strek! Har opplevd mye tull med disse testene, men dette syns jeg ser ut som babystrekHva tror dere om disse? Skygge? Er alt mellom 5-7 dpo... og ja, jeg vet at disse testene er usikre, men har ikke tilgang på noe annet akkurat nå...![]()
HURRA BABYVis vedlegget 298108
Babyplan kom i dag, og søren var de også positive nå håper jeg det sitter!

Skimter noe la det være noko på gangHva tror dere om disse? Skygge? Er alt mellom 5-7 dpo... og ja, jeg vet at disse testene er usikre, men har ikke tilgang på noe annet akkurat nå...![]()
Ser streken godtSkygge eller ikke? IKM idag. Usikker på hvor mange DPO
Skimter noe la det bli sterkereSkygge eller ikke? IKM idag. Usikker på hvor mange DPO
Vet ikke om dette er rette tråden, men jeg prøver! Lurer på om noen har noen tanker om hvordan man skal teste når man har uregelmessige sykluser? Jeg tester ikke etter eggløsning heller, så jeg vet ikke når den er.
Dvs. at når jeg har en mistanke om at jeg kan være gravid, tar en test og den er negativ, så sier det meg egentlig ikke så mye. Det er bare positiv test eller mensen som er sikre kilder her, da, ikke sant?
For når jeg tar en test så har jeg jo heller ikke fått mensen, og dermed kan det jo være at testen ikke gir utslag enda, eeeeller at mensen er rett rundt hjørnet.. Blir ikke det riktig?
Jeg ser ihvertfall noe her, håper det blir sterkereSkygge eller ikke? IKM idag. Usikker på hvor mange DPO
Jeg har trua! La det bli sterkereVis vedlegget 298185 8 dpo, tempdipp 6 dpo og murring. Kan jo i teorien være nestenutslag 2 dager etter ev festing.
Kan 3 tester (25 mIU) gi skyggestreker eller kan jeg ha fått første spinkle strek på selveste 17 mai? PP12 og 39 år, så ville vært fantastisk!
Hva tror dere?
Ser streken godt![]()
Skimter noe la det bli sterkere![]()
Jeg har trua! La det bli sterkere![]()

Fantastisk !!!! Gratulerer <3
TakkFantastisk !!!! Gratulerer <3håper du kommer inn i januar
![]()

vanskelig å "melde" seg inn

Jeg heier på degTakk
Har sneket i kulissenevanskelig å "melde" seg inn
Har ikke strimmeltester til å teste økning, måtte brukt eltester for å se litt hint. Er veldig lovende så langt, knapt farge igjen til kontrollstreken.
Er jo fremdeles noen dager igjen til ikm
Mulig jeg kommer inn i januar snart.

Kjempe håpVis vedlegget 298185 8 dpo, tempdipp 6 dpo og murring. Kan jo i teorien være nestenutslag 2 dager etter ev festing.
Kan 3 tester (25 mIU) gi skyggestreker eller kan jeg ha fått første spinkle strek på selveste 17 mai? PP12 og 39 år, så ville vært fantastisk!
Hva tror dere?
Så lenge det er strek på to forskjellige tester så tror jeg det er babystrek <3 gratulererHva tror dere? Babystreker eller tull?