Oss testetøser imellom

Jeg ser tydelig strekene, men 4-6dpo er virkelig tidlig. Noen sjanse for at EL kan ha vært enda tidligere?
Ja det kan jo være. Som sagt jeg har aldri testes etter EL og går alltid ut i fra appen. Men jeg begynner jo å lure. Det er faktisk 3 dager siden jeg tok en test for å sjekke ut de nye testene jeg hadde fått. For å se om den ga skygge, om jeg så reagensstreken før testing og den var helt negativ.

Ja det kan jo være. Som sagt jeg har aldri testes etter EL og går alltid ut i fra appen. Men jeg begynner jo å lure. Det er faktisk 3 dager siden jeg tok en test for å sjekke ut de nye testene jeg hadde fått. For å se om den ga skygge, om jeg så reagensstreken før testing og den var helt negativ.
Da vil jeg tro du er lengre på vei. Hvilken dag er du på i syklusen? :-)

Jeg må jo ha hatt EL tidligere. Men lurer på å skaffe en annen type test i morgen for å se om den viser det samme eller om disse testene lurer meg trill rundt.

Vedlegg

• 18EE4466-A498-4B16-AF73-C6B0D2B7D229.jpeg
    18EE4466-A498-4B16-AF73-C6B0D2B7D229.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 96
Nå hadde jeg bare tr i to dager da.
Det har ingenting for syklusen å si hvor lenge man blør under menstruasjonen :-) Vet ikke hvor tidlig det er mulig å få eggløsning jeg altså, men jeg syntes det hørtes ekstremt tidlig ut å få positiv test. Kanskje det bare var en mellomblødning du hadde, ikke menstruasjon?
Uansett ville jeg nok testet med ett annet merke for å få bekreftet positiv test :-)

Fargen kommer ikkje av seg sjølv der må være hcg i den.
Hmm, er livredd for at de lurer meg for jeg mistet i november og kjemisk i januar. Og siden jeg har sett blant annet på dine tester med streker overalt, så stoler jeg ikke blindt på testene mine. De er fra wish.

Det har ingenting for syklusen å si hvor lenge man blør under menstruasjonen :) Vet ikke hvor tidlig det er mulig å få eggløsning jeg altså, men jeg syntes det hørtes ekstremt tidlig ut å få positiv test. Kanskje det bare var en mellomblødning du hadde, ikke menstruasjon?
Uansett ville jeg nok testet med ett annet merke for å få bekreftet positiv test :)
Skal skaffe meg en i morgen :)

Blør fortsatt friskt blod! Med murringer i rygg og mage:( skal sies at det har jeg jo hatt i over ei uke før jeg begynte å blø, men det føles ikke helt bra ut når det kommer sammen med blødninger. Men testen er jo absolutt sterkere i dag! Går det ann at testen blir sterkere selv om man har en SA?? Jeg vet at HCG blir i kroppen en stund, men kan det ØKE?
Den øverste er fra i går morges og den nederste er i dag.
Tør egentlig ikke håpe på noe, siden jeg egentlig har innstilt meg på at det ikke blir januar-baby:eek:

7c5ac1f9-9b81-4dea-b32d-0609c3f289f3-jpeg.296848

Vedlegg

• 7C5AC1F9-9B81-4DEA-B32D-0609C3F289F3.jpeg
    7C5AC1F9-9B81-4DEA-B32D-0609C3F289F3.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 372
Last edited:
Unnskyld, jeg røyk på en test.

Nå trenger jeg litt hjelp. Er disse positive?! Ser rosa ut i virkeligheten, vet ikke om det kom opp på bildet. Nå er dette slike wish tester så aner at de kan vise feil?
Wææ, det er strek der jo!:D Åh, nå fikk jeg lyst til å teste også,men har ingen tester liggende :banghead:

Hmm, er livredd for at de lurer meg for jeg mistet i november og kjemisk i januar. Og siden jeg har sett blant annet på dine tester med streker overalt, så stoler jeg ikke blindt på testene mine. De er fra wish.
Ser at det er dei berømte testane. Men jeg tenker som så du er ung og da sitter det bedre. Har troa :)

Blør fortsatt friskt blod! Med murringer i rygg og mage:( skal sies at det har jeg jo hatt i over ei uke før jeg begynte å blø, men det føles ikke helt bra ut når det kommer sammen med blødninger. Men testen er jo absolutt sterkere i dag! Går det ann at testen blir sterkere selv om man har en SA?? Jeg vet at HCG blir i kroppen en stund, men kan det ØKE?
Den øverste er fra i går morges og den nederste er i dag.
Tør egentlig ikke håpe på noe, siden jeg egentlig har innstilt meg på at det ikke blir januar-baby:eek:

7c5ac1f9-9b81-4dea-b32d-0609c3f289f3-jpeg.296848
Det er ein del som blør under svangerskapet så det kan være deg no. Ser kjempe fremgang på testen.

Back
Topp