Oss testetøser imellom

Ææææ, endelig :smiley-bounce012 CD 27

Vedlegg

• Snapchat-1067498242.jpg
    Snapchat-1067498242.jpg
    17 KB · Visninger: 99
PP1. Positiv EL-test 29/4. Tenkte å ta første test 10dpo (om 1 uke- om jeg klarer å vente:nailbiting:). Hvor tidlig tester dere? Og hvor tidlig har dere opplevd å fått positive tester?:happy:

Det endte i MA i januar, men håper på terminspire snart❤ skal teste om 6 dager:)
Unnskyld, jeg røyk på en test.

Nå trenger jeg litt hjelp. Er disse positive?! Ser rosa ut i virkeligheten, vet ikke om det kom opp på bildet. Nå er dette slike wish tester så aner at de kan vise feil?

Vedlegg

• 014730CD-7357-42C8-BE2A-FF96BAB26059.jpeg
    014730CD-7357-42C8-BE2A-FF96BAB26059.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 143
  • 7033D16C-F460-4404-B37E-9BBEE8DC45B0.jpeg
    7033D16C-F460-4404-B37E-9BBEE8DC45B0.jpeg
    27,2 KB · Visninger: 132
Jeg syntes dette ser ut som baby strek :wideyed::woot: hvor mange dpo er du?
Det som er rart. Jeg gikk ut i fra appen og den sier 4 dpo, men så tror jeg egentlig at EL var på lørdag og da vil det si 6 dpo om jeg ikke tar feil. Og det er alt for tidlig!! :/

Unnskyld, jeg røyk på en test.

Nå trenger jeg litt hjelp. Er disse positive?! Ser rosa ut i virkeligheten, vet ikke om det kom opp på bildet. Nå er dette slike wish tester så aner at de kan vise feil?

Jeg syns da dette ser ut som starten på baby :) Krysser fingrene for at det klamrer seg fast lenge <3

Det som er rart. Jeg gikk ut i fra appen og den sier 4 dpo, men så tror jeg egentlig at EL var på lørdag og da vil det si 6 dpo om jeg ikke tar feil. Og det er alt for tidlig!! :/

Hmm ja det var jo veldig tidlig da.. Men man skal ikke si at det ikke går:nailbiting: tok du den på kveldsurin? Kom det strek innenfor tiden?

Hmm ja det var jo veldig tidlig da.. Men man skal ikke si at det ikke går:nailbiting: tok du den på kveldsurin? Kom det strek innenfor tiden?
Utvannet kveldsurin og den kom innen 10 minutter. Kan jeg kanskje hatt EL enda tidligere enn jeg tror? Jeg tok kun en test fordi jeg har vært øm eller vært veldig følsom på brystvortene og jeg var tilfeldigvis i dusjen og kom på å kjenne på tappen. Den var forandret og føltes lukket. Og jeg har kjent sånn akutte stikksmerter når jeg strekker meg siste uken. Dette hadde jeg sist jeg var gravid og har ikke hatt det siden.

Utvannet kveldsurin og den kom innen 10 minutter. Kan jeg kanskje hatt EL enda tidligere enn jeg tror? Jeg tok kun en test fordi jeg har vært øm eller vært veldig følsom på brystvortene og jeg var tilfeldigvis i dusjen og kom på å kjenne på tappen. Den var forandret og føltes lukket. Og jeg har kjent sånn akutte stikksmerter når jeg strekker meg siste uken. Dette hadde jeg sist jeg var gravid og har ikke hatt det siden.

Det kan jo virkelig være! Tenker det viktigste du gjør nå er og roe ned, da kroppen ikke har godt av og være stresset i denne fasen, også bare ta en ny test på morgen urin om 2 dager, er den sterkere så det hvertfall ikke noe tvil om at det er baby strek:smiley-bounce022:smiley-bounce022

Det kan jo virkelig være! Tenker det viktigste du gjør nå er og roe ned, da kroppen ikke har godt av og være stresset i denne fasen, også bare ta en ny test på morgen urin om 2 dager, er den sterkere så det hvertfall ikke noe tvil om at det er baby strek:smiley-bounce022:smiley-bounce022
Jeg er litt i sjokk fordi jeg regnet med at de skulle være helt blenda for jeg skal ikke være så mange dpo. Men nå tester jeg ikke etter EL så vet jo aldri helt sikkert.

Jeg ser tydelig strekene, men 4-6dpo er virkelig tidlig. Noen sjanse for at EL kan ha vært enda tidligere?

Back
Topp