Oss testetøser imellom

Tok en til. Den var også positiv. Men... jeg begynte nettopp i ny jobb idag :sorry: så humøret er opp og ned hele tiden. Redd for å miste jobben osv. Nå er det bare hodet mitt som roter og har behov for å snakke med noen <3
Vi eg vel i ganske lik situasjon vi da.. bare at jeg skal ut igjen i permisjon 3 mnd etter jeg er ferdig med denne permisjonen.. og jeg hadde bare jobba på jobben min i 6 mnd før jeg ble gravid!
Jeg har også behov for å prate med noen, dette tar knekken på meg snart. Gruer meg så sykt til å fortelle sjefen :(

Men husk: de har ikke lov til å hverken sparke deg eller gjøre noe som helst fordi du er gravid<3

Vi eg vel i ganske lik situasjon vi da.. bare at jeg skal ut igjen i permisjon 3 mnd etter jeg er ferdig med denne permisjonen.. og jeg hadde bare jobba på jobben min i 6 mnd før jeg ble gravid!
Jeg har også behov for å prate med noen, dette tar knekken på meg snart. Gruer meg så sykt til å fortelle sjefen :(

Men husk: de har ikke lov til å hverken sparke deg eller gjøre noe som helst fordi du er gravid<3
Kan ikke du skrive til meg privat ? <3 så kan vi prate litt <3

Det er så moro å se på testene deres og å være med å tolke :D Håper dere syns det er greit at jeg sniker rundt i kulissene og kommenterer litt til og fra selv om jeg ikke tester selv enda :)
Jeg gjør det samme, akkurat født men følger alikevel med her som en hauk :hilarious: utrolig spennende.

Jeg gjør det samme, akkurat født men følger alikevel med her som en hauk :hilarious: utrolig spennende.

Godt å se det ikke bare er meg :D Jeg blir snart prøver da, selv om jeg syns tiden går veldig saktexsmile9

Test nr 3 med kveldsurin :hilarious: mannen måtte ha det bekreftet en gang til. Hehe :love017

Vedlegg

• 302F3595-93EC-47EA-813C-B202CFC20488.jpeg
    302F3595-93EC-47EA-813C-B202CFC20488.jpeg
    21,1 KB · Visninger: 144
Jeg har vært prøver siden januar og fulgt med på syklus. Jeg har hatt følgende lengde på syklus; 27 dager, 31, 28 og nå 26 dager. Er dette innenfor «normalen»? Hvor stabilt er det for dere? Takker og bukker for svar :joyful:

Hvis man skal teste etter EL med strimler, ca. hvor mange trenger man pr pp?

Tok denne testen litt tidligere idag, på utvannet urin.
Er 2 dager over ikm.
Åpnet den og redigerte til invert. streken som jeg ser selv kom innen 5 min :wacky:
den er rosa når jeg ser den, blir bare fryktelig dårlig kvalitet på bildene.

Hva tenker dere? Ser det ut som en skyggestrek?

Vedlegg

• 2B007DFE-E50D-4EAC-B020-9882E917C720.jpeg
    2B007DFE-E50D-4EAC-B020-9882E917C720.jpeg
    38,4 KB · Visninger: 147
  • A61D29AA-9472-4CE8-AFF7-3172571C268A.png
    A61D29AA-9472-4CE8-AFF7-3172571C268A.png
    102,5 KB · Visninger: 140
Er 2 dager over ikm.
Åpnet den og redigerte til invert. streken som jeg ser selv kom innen 5 min :wacky:

Syntes den ser rosa ut jeg :angelic:

Blir frustrert. Tok enda en rfsu idag, kvelds urin. Selvfølgelig blenda hvit. 11 dpo. Føler jeg har gitt opp allerede. Men vet jo at en ikke kan gi opp før mensen kommer. Så mye smerter i magen:sick009

Er 2 dager over ikm.

Syns den ser rosa ut :)

Back
Topp