lusemus 71
Forumet er livet
Sterkare i dag . Kjempe fremgang.Er jeg seriøst gravid ??![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sterkare i dag . Kjempe fremgang.Er jeg seriøst gravid ??![]()

Strek der ogTok en clearblue også![]()

Vi eg vel i ganske lik situasjon vi da.. bare at jeg skal ut igjen i permisjon 3 mnd etter jeg er ferdig med denne permisjonen.. og jeg hadde bare jobba på jobben min i 6 mnd før jeg ble gravid!Tok en til. Den var også positiv. Men... jeg begynte nettopp i ny jobb idagså humøret er opp og ned hele tiden. Redd for å miste jobben osv. Nå er det bare hodet mitt som roter og har behov for å snakke med noen <3
Kan ikke du skrive til meg privat ? <3 så kan vi prate litt <3Vi eg vel i ganske lik situasjon vi da.. bare at jeg skal ut igjen i permisjon 3 mnd etter jeg er ferdig med denne permisjonen.. og jeg hadde bare jobba på jobben min i 6 mnd før jeg ble gravid!
Jeg har også behov for å prate med noen, dette tar knekken på meg snart. Gruer meg så sykt til å fortelle sjefen
Men husk: de har ikke lov til å hverken sparke deg eller gjøre noe som helst fordi du er gravid<3
Det kan jeg <3Kan ikke du skrive til meg privat ? <3 så kan vi prate litt <3
Jeg gjør det samme, akkurat født men følger alikevel med her som en haukDet er så moro å se på testene deres og å være med å tolkeHåper dere syns det er greit at jeg sniker rundt i kulissene og kommenterer litt til og fra selv om jeg ikke tester selv enda
![]()
utrolig spennende.Jeg gjør det samme, akkurat født men følger alikevel med her som en haukutrolig spennende.

Gratulerer så myeTest nr 3 med kveldsurinmannen måtte ha det bekreftet en gang til. Hehe
![]()
HviskerGratulerer så mye![]()
hvisker stille «takk» <3Gratulerer så mye![]()

Åååå gratulerer så mye Arielle!❤Jeg gjør det samme, akkurat født men følger alikevel med her som en haukutrolig spennende.
Tusen takk kjære duÅååå gratulerer så mye Arielle!❤

Test nr 3 med kveldsurinmannen måtte ha det bekreftet en gang til. Hehe
![]()

Tok denne testen litt tidligere idag, på utvannet urin.
Er 2 dager over ikm.
Åpnet den og redigerte til invert. streken som jeg ser selv kom innen 5 min
den er rosa når jeg ser den, blir bare fryktelig dårlig kvalitet på bildene.
Hva tenker dere? Ser det ut som en skyggestrek?

Hvisker stille takkÅåh! Gratulere så mye![]()

Tok denne testen litt tidligere idag, på utvannet urin.
Er 2 dager over ikm.
Åpnet den og redigerte til invert. streken som jeg ser selv kom innen 5 min
den er rosa når jeg ser den, blir bare fryktelig dårlig kvalitet på bildene.
Hva tenker dere? Ser det ut som en skyggestrek?