Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har stort sett brukt Babyplan, men dette var A1. Har vel prøvd rfsu også, men den vet jeg kan være treig.
Ikke for å skremme deg, men legger ved et bilde av en a1 test som jeg tok da jeg var 5+3. Synes din ser veldig svak ut til å være såpass langt over ikm, men krysser fingrene og håper på terminspire!
Nei, streken din er sterkere, så det er jo stigning i hcg, derfor krysser jeg både fingre og tær for deg og spiraJa, min er ikke på lagt nær like sterk som andre sin! Jeg hadde jo lav HCG (56) når jeg tok blodprøve, og får ikke testet på nytt før 6.mai. Så det eneste jeg kan se på for å ha en formening om nivået er om streken er sterkere enn den var for 4 dager siden.. Og det er den! Så det går riktig vei, hvertfall.

Kanskje du ikke skal sammenligne strekene du får med andres streker? Noen produserer HCG svakt. Jeg tenker at om det er stigning på testene dine, så er det den beste indikatoren. Hva med å teste igjen selv i morgen? Se om den er litt sterkere da?Dagens test på 22 dpo, evt 5+3Var litt spent på streken i dag mtp hcg på kun 56 på tirsdag. Ny hcg 6.mai, i og med at jeg er bortreist..
Ser mer lovende ut nå, eller? Vet ikke om jeg kan begynne å slappe av eller om jeg fortsatt burde være stresset for kjemisk eller SA...
Ja, min er ikke på lagt nær like sterk som andre sin! Jeg hadde jo lav HCG (56) når jeg tok blodprøve, og får ikke testet på nytt før 6.mai. Så det eneste jeg kan se på for å ha en formening om nivået er om streken er sterkere enn den var for 4 dager siden.. Og det er den! Så det går riktig vei, hvertfall.
Denne ser jo helt klart positiv utTok ny test idag med morgen urin. Streken blir bare mørkere så da er det lov å håpe at det er en liten spire i magen
Neppe, for dette er en prøverørs-spire! Så det er ganske kontrollertKan du være kortere på vei enn antatt? Bra du får oppfølging med hcg og det ser ut som det er stigning ut i fra testene dine i hvertfall.

Ja, jeg tenker jo også at det er en mulighet at jeg bare er litt treig i HCG-produksjonen min. Egget er også fra et fryseforsøk i IVF, og de eggene kan feste seg litt seint. Så jeg krysser fingrene for at det er sånn det ligger an. Får svar om 8 dagerKanskje du ikke skal sammenligne strekene du får med andres streker? Noen produserer HCG svakt. Jeg tenker at om det er stigning på testene dine, så er det den beste indikatoren. Hva med å teste igjen selv i morgen? Se om den er litt sterkere da?
Rett gjerne på meg, om jeg tar feil her, vil ikke gi noen falske forhåpninger.
Jeg vet ikke om dette er aktuelt for deg, men det går an å ta blodprøver på andre legesenter enn fastlegen, jeg har gjort detJa, jeg tenker jo også at det er en mulighet at jeg bare er litt treig i HCG-produksjonen min. Egget er også fra et fryseforsøk i IVF, og de eggene kan feste seg litt seint. Så jeg krysser fingrene for at det er sånn det ligger an. Får svar om 8 dager![]()
Her skal me ha troaDagens test på 22 dpo, evt 5+3Var litt spent på streken i dag mtp hcg på kun 56 på tirsdag. Ny hcg 6.mai, i og med at jeg er bortreist..
Ser mer lovende ut nå, eller? Vet ikke om jeg kan begynne å slappe av eller om jeg fortsatt burde være stresset for kjemisk eller SA...
Har lest om andre IVF at hcg er seigt i starten. Ikkje gi oppJa, jeg tenker jo også at det er en mulighet at jeg bare er litt treig i HCG-produksjonen min. Egget er også fra et fryseforsøk i IVF, og de eggene kan feste seg litt seint. Så jeg krysser fingrene for at det er sånn det ligger an. Får svar om 8 dager![]()
Skimter noe men kva slags test ?Spørr for en venninne. Noen som har kjennskap til disse testene? Vet ikke hva den heter, men mener jeg har sett den her inne. Er det strek her? Eller skygge? For svakt for 14-15 dpo?
Fremgang synest jeg. Enklere å sjå streken noTok ny test idag med morgen urin. Streken blir bare mørkere så da er det lov å håpe at det er en liten spire i magen
Garanter BABY på gangTok ny clearblue i dag (13 dpo), og det er uten tvil økning fra den på 11 dpo. Streken dukket opp på noen sekunder bare. Liker clearblue sine tester altså!
Nå har jeg begynt å glede meg over graviditeten, selv om jeg syns det er rart å tenke på at jeg er gravid.

Spørr for en venninne. Noen som har kjennskap til disse testene? Vet ikke hva den heter, men mener jeg har sett den her inne. Er det strek her? Eller skygge? For svakt for 14-15 dpo?
Spørr for en venninne. Noen som har kjennskap til disse testene? Vet ikke hva den heter, men mener jeg har sett den her inne. Er det strek her? Eller skygge? For svakt for 14-15 dpo?
CD 22. Blinkesmiley