Oss testetøser imellom

Spørr for en venninne. Noen som har kjennskap til disse testene? Vet ikke hva den heter, men mener jeg har sett den her inne. Er det strek her? Eller skygge? For svakt for 14-15 dpo?

Vedlegg

• IMG_20190427_210531.jpg
    IMG_20190427_210531.jpg
    15,1 KB · Visninger: 118
Ikke for å skremme deg, men legger ved et bilde av en a1 test som jeg tok da jeg var 5+3. Synes din ser veldig svak ut til å være såpass langt over ikm, men krysser fingrene og håper på terminspire!

Ja, min er ikke på lagt nær like sterk som andre sin! Jeg hadde jo lav HCG (56) når jeg tok blodprøve, og får ikke testet på nytt før 6.mai. Så det eneste jeg kan se på for å ha en formening om nivået er om streken er sterkere enn den var for 4 dager siden.. Og det er den! Så det går riktig vei, hvertfall.

Ja, min er ikke på lagt nær like sterk som andre sin! Jeg hadde jo lav HCG (56) når jeg tok blodprøve, og får ikke testet på nytt før 6.mai. Så det eneste jeg kan se på for å ha en formening om nivået er om streken er sterkere enn den var for 4 dager siden.. Og det er den! Så det går riktig vei, hvertfall.
Nei, streken din er sterkere, så det er jo stigning i hcg, derfor krysser jeg både fingre og tær for deg og spira :Heartred

Dagens test på 22 dpo, evt 5+3 :) Var litt spent på streken i dag mtp hcg på kun 56 på tirsdag. Ny hcg 6.mai, i og med at jeg er bortreist..

Ser mer lovende ut nå, eller? Vet ikke om jeg kan begynne å slappe av eller om jeg fortsatt burde være stresset for kjemisk eller SA...
Kanskje du ikke skal sammenligne strekene du får med andres streker? Noen produserer HCG svakt. Jeg tenker at om det er stigning på testene dine, så er det den beste indikatoren. Hva med å teste igjen selv i morgen? Se om den er litt sterkere da?

Rett gjerne på meg, om jeg tar feil her, vil ikke gi noen falske forhåpninger.

Kan du være kortere på vei enn antatt? Bra du får oppfølging med hcg og det ser ut som det er stigning ut i fra testene dine i hvertfall.

Tok ny test idag med morgen urin. Streken blir bare mørkere så da er det lov å håpe at det er en liten spire i magen

Vedlegg

• Screenshot_20190428-091633_Gallery.jpg
    Screenshot_20190428-091633_Gallery.jpg
    13,6 KB · Visninger: 149
Tok ny test idag med morgen urin. Streken blir bare mørkere så da er det lov å håpe at det er en liten spire i magen
Denne ser jo helt klart positiv ut :-) så gøy!

Tok ny clearblue i dag (13 dpo), og det er uten tvil økning fra den på 11 dpo. Streken dukket opp på noen sekunder bare. Liker clearblue sine tester altså!

Nå har jeg begynt å glede meg over graviditeten, selv om jeg syns det er rart å tenke på at jeg er gravid.

Vedlegg

• 52DCB37E-5589-484F-84DF-651FCED6F957.png
    52DCB37E-5589-484F-84DF-651FCED6F957.png
    124,2 KB · Visninger: 124
  • BE5EAE46-40E7-4FE6-A565-D156D9BF3829.png
    BE5EAE46-40E7-4FE6-A565-D156D9BF3829.png
    124,7 KB · Visninger: 118
  • 11DE4B90-7E88-4A45-B4BE-924F48762E94.jpeg
    11DE4B90-7E88-4A45-B4BE-924F48762E94.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 110
Kanskje du ikke skal sammenligne strekene du får med andres streker? Noen produserer HCG svakt. Jeg tenker at om det er stigning på testene dine, så er det den beste indikatoren. Hva med å teste igjen selv i morgen? Se om den er litt sterkere da?

Rett gjerne på meg, om jeg tar feil her, vil ikke gi noen falske forhåpninger.
Ja, jeg tenker jo også at det er en mulighet at jeg bare er litt treig i HCG-produksjonen min. Egget er også fra et fryseforsøk i IVF, og de eggene kan feste seg litt seint. Så jeg krysser fingrene for at det er sånn det ligger an. Får svar om 8 dager :)

Ja, jeg tenker jo også at det er en mulighet at jeg bare er litt treig i HCG-produksjonen min. Egget er også fra et fryseforsøk i IVF, og de eggene kan feste seg litt seint. Så jeg krysser fingrene for at det er sånn det ligger an. Får svar om 8 dager :)
Jeg vet ikke om dette er aktuelt for deg, men det går an å ta blodprøver på andre legesenter enn fastlegen, jeg har gjort det :) Så lenge jeg ikke vil prate med en lege om resultatene så har de gjerne tatt prøver for meg og bare sendt resultatet til meg :D

Dagens test på 22 dpo, evt 5+3 :) Var litt spent på streken i dag mtp hcg på kun 56 på tirsdag. Ny hcg 6.mai, i og med at jeg er bortreist..

Ser mer lovende ut nå, eller? Vet ikke om jeg kan begynne å slappe av eller om jeg fortsatt burde være stresset for kjemisk eller SA...
Her skal me ha troa :)

Har lest om andre IVF at hcg er seigt i starten. Ikkje gi opp :)

Spørr for en venninne. Noen som har kjennskap til disse testene? Vet ikke hva den heter, men mener jeg har sett den her inne. Er det strek her? Eller skygge? For svakt for 14-15 dpo?

Er ikke det testpinne til monitor? Tror de alltid viser konturer av en strek 2. Har ikke brukt de selv, bare sett andres. :p Monitortester krever vel og endel hcg for å slå ut mener jeg.

Back
Topp