Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette må da være 3+ strek??5+0
![]()
Vet ikke når jeg skal ta den siste digitale. Drøye noen dager og håpe på 3+?![]()
Dette må da være 3+ strek??
Ååå så morsomt!!! Gratulerer
Blir nok 3 + no tror jeg5+0
![]()
Vet ikke når jeg skal ta den siste digitale. Drøye noen dager og håpe på 3+?![]()
Blir nok 3 + no tror jeg![]()
Skulle ønske jeg kunne mer om HCG-stigning, og kunne gi deg noen fine fakta. Det får bli med en virtuell klem fra ei som ikke har så mye kunnskap om dette.18 dpo og blodprøvetest i dag. Hjemmetestene har vist positivt en stund nå, men synes det tar lang tid før de blir sterkere.
Blodprøven viste hcg på 56. Så jeg er jo gravid, men de mente hcg burde vært høyere. Som jeg var bekymret for...
De vil at jeg skal ta en ny hcg om 2-3 dager, men jeg reiser bort i morgen og blir borte til 5.mai. Så jeg må tydeligvis være på pinebenken inntil 6.mai....
Jeg trenger en liten oppmuntring her nå, for jeg klarer ikke å se at dette er noe som kan vare... Erfaringer?
Legger ved dagens test på 18 dpo.
Håper det ordner deg for deg, og at du får vite svaret så snart som mulig.Vente nokre dager med CB ukes å sjå om du får 2-3 på den.18 dpo og blodprøvetest i dag. Hjemmetestene har vist positivt en stund nå, men synes det tar lang tid før de blir sterkere.
Blodprøven viste hcg på 56. Så jeg er jo gravid, men de mente hcg burde vært høyere. Som jeg var bekymret for...
De vil at jeg skal ta en ny hcg om 2-3 dager, men jeg reiser bort i morgen og blir borte til 5.mai. Så jeg må tydeligvis være på pinebenken inntil 6.mai....
Jeg trenger en liten oppmuntring her nå, for jeg klarer ikke å se at dette er noe som kan vare... Erfaringer?
Er denne også defekt da?Defekt test. Fått slike også førta en ny om ett par timer
18 dpo og blodprøvetest i dag. Hjemmetestene har vist positivt en stund nå, men synes det tar lang tid før de blir sterkere.
Ja ser dessverre ut som det. Jeg kjøpte en ny pakke nå, og den kommer det ikke slikt på som dette. Min var klart negativ i dag, men fikk svak strek på en annen i helga fra en annen pakke, så ikke stol på disse testene før det faktisk er klar strek og like bred som kontroll streken og med skikkelig farge i.

Er noe derHva tror dere, er dette en skyggestrek? 11DPO i dag![]()
Ser veldig lovenes utVis vedlegget 295811 Trenger tydehjelp, hva tror dere om denne? Babyplan tidligtest 11-12 dpo![]()