lusemus 71
Forumet er livet
Ja fikk ein positiv og ein negativ 5 timer etter på. Så lure streker.Har du testet noe mere?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fikk ein positiv og ein negativ 5 timer etter på. Så lure streker.Har du testet noe mere?![]()
Ja fikk positiv og 5 timer etter på negativ. Wondfo tester kan jeg ikkje bruke. Tror det er kun CB digital. Det blir for dyrt.Nei Babyplan fra billige-tester.no, morgen dagen kan ikke komme fort nok
Og ja har du testet noe mer?
Ja fikk positiv og 5 timer etter på negativ. Wondfo tester kan jeg ikkje bruke. Tror det er kun CB digital. Det blir for dyrt.
Skugge noko dritt. HåperNy rfsu test nå. Blir ikke klok på de. Må vel prøve en test av et annet merke. men er kjedelig at de rfsu testene kansje ikke er til å stole på
Den ser jeg godtDen er enda mer synlig i virkeligheten men vanskelig å få frem på bilde
Skimter strekDen er hvertfall sterkere enn min! Tror ikke din er skygge, syns den ser rosa ut![]()
Har gitt oppSå rart, de var jo SÅ sterkehåper fortsatt for deg
men skjønner det er tungt
Ja fikk ein positiv og ein negativ 5 timer etter på. Så lure streker.

Krysser og håper det klaffer noMerkelig med alle sånne idiotstreker på testene for tiden altså! Synes det er alt for mye av det her inne nå.. Folk blir jo gal av sånt
Jeg hadde mitt 5.innsett med ivf for 3 dager siden og har bestemt meg for å ikke teste før testdag denne gangen. Orker ikke bli lurt av dumme tester.
Merkelig med alle sånne idiotstreker på testene for tiden altså! Synes det er alt for mye av det her inne nå.. Folk blir jo gal av sånt
Jeg hadde mitt 5.innsett med ivf for 3 dager siden og har bestemt meg for å ikke teste før testdag denne gangen. Orker ikke bli lurt av dumme tester.
Problemet er jo også litt det at folk tester tidlig med 10miu tester, som vil si at du da også kan se "alle" kjemiske. Så ikke nødvendigvis falsk strek, bare at det ikke ble noe videre.
Ser ingentingTok test i dag å siden mens ikke dukket opp. Noen ser antydning til strek og noen ser ingenting.. Hva mener dere?
Ser ingenting, men jeg gjør sjelden det om ikke det er en tydelig strek..Tok test i dag å siden mens ikke dukket opp. Noen ser antydning til strek og noen ser ingenting.. Hva mener dere?
Skimter noeSvaak skyggepå a1. Men så mange tester jeg har tatt nå så burde vell kansje noen vært sterkere![]()