Oss testetøser imellom

:nailbiting: Aner ikke. :facepalm: 10 eller 11. tror jeg. Har ikke fått tilbake tr etter fødsel, og gjetter bare ut fra el-symptomer. Men maks 12 dpo, tror 11 er mest sannsynlig.

Gah, hvorfor kjøpte jeg ikke bare en digital da? :hungover:
Åå så utrolig kjekt om det klaffer nå!! Dra deg på butikken og kjøp en digital til imorgen for jeg har lyst å vite! :hilarious: synes forøvrig testen ser ut som en typisk gravid 11dpo test :D

Åå så utrolig kjekt om det klaffer nå!! Dra deg på butikken og kjøp en digital til imorgen for jeg har lyst å vite! :hilarious: synes forøvrig testen ser ut som en typisk gravid 11dpo test :D

Kom nettopp påskegjester så må vente til mandag. Er 30 min til nærmeste åpne apotek. Enn om det har gått så fort? Da dævver jeg! :wideyed:

Kom nettopp påskegjester så må vente til mandag. Er 30 min til nærmeste åpne apotek. Enn om det har gått så fort? Da dævver jeg! :wideyed:
Den testen ser jo mildt sagt lovende ut da.. utrulig kjekt om det klaffer så fort!! Ingenting er gøyere enn det! :D

Jeg angrer såååå sykt på at jeg ikke tok med meg en el test på jobb! Vurderer nesten å kjøpe meg el tester nå (jobber på apotek), men har ikke satt til de på jobb at vi prøver

Jeg har plutselig fått skikkelig forsterkede el symptomer og føler på meg at eggløsning er på vei. Jobber til kl 20.30, så er lenge til jeg får testa :grumpy:

I håp om at det synes. Fikk svak strek/skygge i går på RFSU, samtidig har jeg en nesten usynlig strek på A1 test i dag.. hvor stor sannsynlighet er det å få skygge på to forskjellige tester? Cb early var negativ i går, tenkte jeg kunne spare det et par dager til hvis jeg klarero_O

Vedlegg

• 6BBB0FBD-1610-45A0-AEED-1C1DB98428A6.png
    6BBB0FBD-1610-45A0-AEED-1C1DB98428A6.png
    71,5 KB · Visninger: 99
I håp om at det synes. Fikk svak strek/skygge i går på RFSU, samtidig har jeg en nesten usynlig strek på A1 test i dag.. hvor stor sannsynlighet er det å få skygge på to forskjellige tester? Cb early var negativ i går, tenkte jeg kunne spare det et par dager til hvis jeg klarero_O
Klarer ikke se noe

Oioi! Denne ser positiv ut jo! Joiner du desember 2019? Da har vi termintvillinger. Jeg er 12 dpo idag jeg også med disse testene Idag :D

Vis vedlegget 294678
Så gøy! Gratulerer! Du hadde kjempefine streker :D joiner nok ikke før en stund. Joina så tidlig sist og mistet i MA i Januar så var så mange tråder å følge med på/slette så må kjenne litt på det først. Venter uansett til testdato/digital CB (ivf) før jeg snuser på forumet.:angelic: min termin blir 26.12, det blir din og ?

Jeg blir så glad og motivert av å lese denne tråden! Gratulerer såå mye til dere med fine tester. Jeg tror jeg er 6DPO. Tiden går så sakte!!

Back
Topp