Oss testetøser imellom

Får du strek i morgen ville jeg tatt ny. Jeg har ikke fått tulletrek med de testene. Jeg krysser fortsatt fingrene for deg. Jeg fikk også negativ men positiv dagen etter:)
Har barre tatt 1 test pr dag. Så skal prøve i morgon med 2 morgon og kveld. Har gitt opp alt håp denne ppen no.

05F5DE6E-F2EA-434A-A0D9-D3E472CC6347.jpeg

Demonterte digitalen. Er nok ein normal test uten hcg i urinen.

Vis vedlegget 294411
Demonterte digitalen. Er nok ein normal test uten hcg i urinen.

Kan ikke skjønne at du ikke er gravid jeg.. Med de sterke testene som også har økt i styrke.. Veldig rart.. Har du snakket med en lege om at du får positive tester hele tiden? Målt hcg når du vet du ikke er gravid? For å se om den er naturlig høy? Vet ikke om det går ann da, men er jo rart du får positivt heletiden og ikke er gravid:/ krysser fortsatt for spire denne runden!

Såpass ja, har følelsen av at det er skyggestrek, men får jo et bittelite håp når det kommer antydning til strek.. Såå kjedelig :(

Et bilde jeg la ut på en tråd ang disse testene i desember. Som du ser, ganske tydelig skygge for å ikke være gravid og ingen mulighet for at det var kjemisk :(

Vedlegg

• F4CF8A59-A5C6-4770-BA86-A21E2B3165F9.png
    F4CF8A59-A5C6-4770-BA86-A21E2B3165F9.png
    67,3 KB · Visninger: 136
Hva tenker dere om disse? Og ja, det er lov å si at jeg er koko som ser streker over alt :hilarious: stoler ikke på øynene mine i det heletatt.

11dpo eller kortere.
Håper kvaliteten ikke er for dårlig.

Vedlegg

• IMG_20190411_064302.jpg
    IMG_20190411_064302.jpg
    10,8 KB · Visninger: 116
  • IMG_20190411_064302_20190411075426840.jpg
    IMG_20190411_064302_20190411075426840.jpg
    11 KB · Visninger: 111
Kan ikke skjønne at du ikke er gravid jeg.. Med de sterke testene som også har økt i styrke.. Veldig rart.. Har du snakket med en lege om at du får positive tester hele tiden? Målt hcg når du vet du ikke er gravid? For å se om den er naturlig høy? Vet ikke om det går ann da, men er jo rart du får positivt heletiden og ikke er gravid:/ krysser fortsatt for spire denne runden!
Gidder ikkje og starte med det når jeg har planer og slutte prøvingen i august. Legen vil barre sjå rart på meg pga av alderen.

Du ser jo strekene, men de er litt vel svake til å kunne slå ut kanskje? Ser ganske så positiv ut for min del altså! :) Jeg testet for 3 uker siden, og jeg hadde ikke ikke mye sterkere streker enn det du har nå.. Gå til legen og ta en blodprøve, da får du et mye sikrere svar :D
Legen kommer barre til og nedprioritere det pga alderen. Du blir ikkje mykje verdsatt når du er 47 år og prøver.

Åja:/ da blir det vanskelig.. Håper så for deg:Heartred
Jeg må bygge meg opp ein vegg for å klare påkjenningane. Den delen består av å være ganske negativ.
Det merkar dikka sikkert på det jeg skriver. Jeg må være det så eg ikkje går på ein smell. Hadde jeg godt på smell på smell så hadde jeg vert ute av prøvingen for lenge siden.

Jeg må bygge meg opp ein vegg for å klare påkjenningane. Den delen består av å være ganske negativ.
Det merkar dikka sikkert på det jeg skriver. Jeg må være det så eg ikkje går på ein smell. Hadde jeg godt på smell på smell så hadde jeg vert ute av prøvingen for lenge siden.

Jeg skjønner det veldig godt. Har du barn fra før?

Back
Topp