Oss testetøser imellom

55859C09-C6D1-4714-AE81-F64B797C5DF7.jpeg

Da var det tullestrek :(.

Fikk denne med rfsu test ofte strimmel. Noen som ser? Og erfaringer med disse med tanke på skygge strek?

Vedlegg

• Screenshot_20190410_193018_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190410_193018_com.android.gallery3d.jpg
    10,7 KB · Visninger: 124
Er det wondfo tidligtester du har brukt, lusemus? Isåfall kan det være at den digitale trenger litt mer HCG for å slå ut bare :shy: Krysser fingra for det! Og muligens morgenurin :Heartpink

Fikk denne med rfsu test ofte strimmel. Noen som ser? Og erfaringer med disse med tanke på skygge strek?

Jeg har fått skyggestrek på de flere ganger dessverre. Men jeg har også fått positive! Så vil ikke si at dette er skygge, men kanskje heller starten på noe?! Håpe på det da! ❤️❤️

Jeg har fått skyggestrek på de flere ganger dessverre. Men jeg har også fått positive! Så vil ikke si at dette er skygge, men kanskje heller starten på noe?! Håpe på det da! ❤️❤️
Huff kjedelig med skyggestrek :/ jeg har fått strek på rfsu stav også gikk den bort etter 15 minutter så den var negativ. Denne er der enda, men så svak. Og erfaring med rfsu stav gjør meg skeptisk. Håper på sterkere strek i morgen:Heartred

Har dessverre fått skyggestreker på alle testene (8stk) jeg tok av disse, noen så synlige at de var helt klar på bilder, men var ikke gravid. Stoler ikke på disse
Såpass ja, har følelsen av at det er skyggestrek, men får jo et bittelite håp når det kommer antydning til strek.. Såå kjedelig :(

Back
Topp