Oss testetøser imellom

På leting etter nye tester da Babyplan, rfsu og CB har gitt meg skygger flere runder nå. Noen som har testet med disse?
Screenshot_20190410_122651_org.mozilla.firefox.jpg

På leting etter nye tester da Babyplan, rfsu og CB har gitt meg skygger flere runder nå. Noen som har testet med disse?
Vis vedlegget 294366
De der har jeg aldri sett før, verdt å prøve kanskje?:D Ellers er jeg enig med de testene du nevner over, de er kjent for skyggestreker alle sammen o_O men A1 sin er veldig god, jeg har aldri fått skyggestrek på de.

Hei! Er på cd13 og har ustabil syklus (forventer el mellom 12. og utover) så bare tester som en gal nå (aldri testa før denne perioden her).

Syns dere den nederste er sterkere enn de andre? Tok den kl 14, og jeg syns den ser mye mørkere ut, så kanskje får jeg el snart :)

Hver gang jeg har testet på morgenen er de helt blanke, så har tenkt at jeg ikke skal gjøre det. Men så tør jeg ikke ikke teste i tilfellet det skjer en giga forandring :arghh: haha.

Syns dere jeg skal fortsette å teste 3 ganger ( kl 8, kl 15 og kl 20) eller skal jeg droppe den på morgenen?

Vedlegg

• 1CC29A24-C818-4E24-9C39-DB1C81D469C3.jpeg
    1CC29A24-C818-4E24-9C39-DB1C81D469C3.jpeg
    17,8 KB · Visninger: 109
Hei! Er på cd13 og har ustabil syklus (forventer el mellom 12. og utover) så bare tester som en gal nå (aldri testa før denne perioden her).

Syns dere den nederste er sterkere enn de andre? Tok den kl 14, og jeg syns den ser mye mørkere ut, så kanskje får jeg el snart :)

Hver gang jeg har testet på morgenen er de helt blanke, så har tenkt at jeg ikke skal gjøre det. Men så tør jeg ikke ikke teste i tilfellet det skjer en giga forandring :arghh: haha.

Syns dere jeg skal fortsette å teste 3 ganger ( kl 8, kl 15 og kl 20) eller skal jeg droppe den på morgenen?
Test 1 gang, på ettermiddagen/kveld til du ser at den begynner og bli sterkere, så kan du teste 2 ganger om dagen, da er du ganske sikker på å få med deg toppen.

Den var litt sterkere ja. Jeg testet ikke på morgen, det står at det gir ugyldig resultat på visse tester. Da det er oppsamlet urin over hele natten(som jeg har forstått det). Jeg tok bare en test litt utpå dagen kl 15 og en rundt 19-20. Så jeg ville nok kjørt på det! :) ❤️

Test 1 gang, på ettermiddagen/kveld til du ser at den begynner og bli sterkere, så kan du teste 2 ganger om dagen, da er du ganske sikker på å få med deg toppen.
Den var litt sterkere ja. Jeg testet ikke på morgen, det står at det gir ugyldig resultat på visse tester. Da det er oppsamlet urin over hele natten(som jeg har forstått det). Jeg tok bare en test litt utpå dagen kl 15 og en rundt 19-20. Så jeg ville nok kjørt på det! :) ❤️

Supert! Tusen takk :Heartred da tester jeg igjen på kvelden i dag, og så tar jeg kl 15 og 19/20 de neste dagene.

Trodde man måtte ha oppsamlet urin før testing jeg :dontknow så jeg trenger ikke å ha mye urin i blæra før jeg tester?

Når jeg får ordentlig positiv test er de positive både kveld og morgen. Da er test streken like sterk eller sterkere enn kontroll streken. Er bare å fortsette å teste, plutselig kan de bli positiv.

Jeg er så spent på dine vegne lusemus:nailbiting: sjekker hele tiden om du har lagt ut noe :hilarious:

Min digitale slo ut 3+4 - fikk da 1-2 ,Usikker hva dpo var siden jeg ikke tester etter EL:) er så spent på den digitale hos deg!:nailbiting:

Positiv eller negativ?
Skyggestrek på bilde 3?

Vedlegg

• 20190410_175700.jpg
    20190410_175700.jpg
    12,9 KB · Visninger: 101
  • 20190410_175714.jpg
    20190410_175714.jpg
    21,3 KB · Visninger: 99
  • received_284302882502388.jpeg
    received_284302882502388.jpeg
    9 KB · Visninger: 106