Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ein digital i dag ut på dagenSkal du ta en digital?kjenner jeg er nervøs på dine vegne!
dette må være babystrek. Kan ikke forstå annet
![]()
Nei har ikkje prøvd dei. Får du skygger på Make Sure testane og ?På leting etter nye tester da Babyplan, rfsu og CB har gitt meg skygger flere runder nå. Noen som har testet med disse?
Vis vedlegget 294366
De der har jeg aldri sett før, verdt å prøve kanskje?På leting etter nye tester da Babyplan, rfsu og CB har gitt meg skygger flere runder nå. Noen som har testet med disse?
Vis vedlegget 294366
haha. Test 1 gang, på ettermiddagen/kveld til du ser at den begynner og bli sterkere, så kan du teste 2 ganger om dagen, da er du ganske sikker på å få med deg toppen.Hei! Er på cd13 og har ustabil syklus (forventer el mellom 12. og utover) så bare tester som en gal nå (aldri testa før denne perioden her).
Syns dere den nederste er sterkere enn de andre? Tok den kl 14, og jeg syns den ser mye mørkere ut, så kanskje får jeg el snart
Hver gang jeg har testet på morgenen er de helt blanke, så har tenkt at jeg ikke skal gjøre det. Men så tør jeg ikke ikke teste i tilfellet det skjer en giga forandringhaha.
Syns dere jeg skal fortsette å teste 3 ganger ( kl 8, kl 15 og kl 20) eller skal jeg droppe den på morgenen?
Vis vedlegget 294355
3 min
Vis vedlegget 294357
4 min
Vis vedlegget 294358
5 min
Vis vedlegget 294359
10 min
10 dpo er det lure strek. Er så redd det er lure strek
Hei! Er på cd13 og har ustabil syklus (forventer el mellom 12. og utover) så bare tester som en gal nå (aldri testa før denne perioden her).
Syns dere den nederste er sterkere enn de andre? Tok den kl 14, og jeg syns den ser mye mørkere ut, så kanskje får jeg el snart
Hver gang jeg har testet på morgenen er de helt blanke, så har tenkt at jeg ikke skal gjøre det. Men så tør jeg ikke ikke teste i tilfellet det skjer en giga forandringhaha.
Syns dere jeg skal fortsette å teste 3 ganger ( kl 8, kl 15 og kl 20) eller skal jeg droppe den på morgenen?
Test 1 gang, på ettermiddagen/kveld til du ser at den begynner og bli sterkere, så kan du teste 2 ganger om dagen, da er du ganske sikker på å få med deg toppen.
Den var litt sterkere ja. Jeg testet ikke på morgen, det står at det gir ugyldig resultat på visse tester. Da det er oppsamlet urin over hele natten(som jeg har forstått det). Jeg tok bare en test litt utpå dagen kl 15 og en rundt 19-20. Så jeg ville nok kjørt på det!![]()
![]()
da tester jeg igjen på kvelden i dag, og så tar jeg kl 15 og 19/20 de neste dagene.
så jeg trenger ikke å ha mye urin i blæra før jeg tester?Den var litt sterkere ja. Jeg testet ikke på morgen, det står at det gir ugyldig resultat på visse tester. Da det er oppsamlet urin over hele natten(som jeg har forstått det). Jeg tok bare en test litt utpå dagen kl 15 og en rundt 19-20. Så jeg ville nok kjørt på det!![]()
![]()
Vis vedlegget 294355
3 min
Vis vedlegget 294357
4 min
Vis vedlegget 294358
5 min
Vis vedlegget 294359
10 min
Håper på terminspire for degVis vedlegget 294355
3 min
Vis vedlegget 294357
4 min
Vis vedlegget 294358
5 min
Vis vedlegget 294359
10 min
Nesten like sterke og jeg er 10 dpo. Barre håper digitale slår inn.Gratulerer sier jeg:
Min ser sånn ut 15 dpo!
10 dpo er redd for lure strek. Får sjå om den stemmer på CB digitale.Bra stigning til nå. Hvor mange dpo er du? Krysser fingre og tær for deg!
Håper her ogHåper på terminspire for deg

Nesten like sterke og jeg er 10 dpo. Barre håper digitale slår inn.

Håper min slå inn ellers er det lure strek.Det tror jeg den vil da..
dette er min 12 dpo syklusdag 25 og da slo digital ut![]()