Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo fortsatt streker der! Pleier jo ikke være det så sent hos deg!Vis vedlegget 291908
Tok ein bråte med tester. Liter ikkje mykje på Ebay tester. Har ein god del igjen av dei.
Det er LH test og synest den er svak for å være hcg i urin. Synest den burde være sterkere. Får barre vente og sjå.Den øverste er det clinical guard? (den rosa det står LH på)
Det pleier ikkje det men barre og håpe håpe som er så vanskelig når det har godt skeis mang ein gang.Er jo fortsatt streker der! Pleier jo ikke være det så sent hos deg!
Tenk om toppen var nokre timer seinare. Barre og følge med på El test og tempen.
Jeg er straks fødeklar,mine LH tester er enda såvidt synlige på de derDet er LH test og synest den er svak for å være hcg i urin. Synest den burde være sterkere. Får barre vente og sjå.
Skjønner jeg veldig godt!Det pleier ikkje det men barre og håpe håpe som er så vanskelig når det har godt skeis mang ein gang.
Ikke svake, husk at dette ikke er de mest følsomme! Hurra, og gratulerer!!Det er i hvert fall stigning. Men er de ikke svake til å være 13 dpo? Øverst og nest øverst tatt nylig på samme urin

Har tatt g-test som var negativ, så hcg er ute av kroppen. Er det el på gang snart tror dere?Helt umulig å si... Hadde det vært min el test så hadde det fortsatt vært lenge til el, men det spørs jo hvor raskt LH stiger hos deg når el nærmer seg.Hei damer. Hva ville dere sagt om denne el-testen? Det er nå litt over tre uker siden jeg måtte gjennomføre en senabort i uke 21,og jeg venter på første eggløsning så vi kan prøve på nyttHar tatt g-test som var negativ, så hcg er ute av kroppen. Er det el på gang snart tror dere?
Helt umulig å si... Hadde det vært min el test så hadde det fortsatt vært lenge til el, men det spørs jo hvor raskt LH stiger hos deg når el nærmer seg.

Den kan det, vi har stort sett hele tiden litt LH i systemet...Så en slik svak strek kan komme på testen gjennom hele syklusen? Blæh![]()
Ser slik ut...Vet man ikke skal se på testen egentlig etter 10 min, men testetøsen kan ikke la være.
Dette er vel evaporasjon strek etter tørket test?
Synest jeg skimter noe5 dpo og klarte ikke å dy meg... Ikke noe å forvente så tidlig og ja jeg vet at embryo ikke engang har festet seg enda, men likevel, haha.
Den må være like sterk el sterkare en kontroll streken.Hei damer. Hva ville dere sagt om denne el-testen? Det er nå litt over tre uker siden jeg måtte gjennomføre en senabort i uke 21,og jeg venter på første eggløsning så vi kan prøve på nyttHar tatt g-test som var negativ, så hcg er ute av kroppen. Er det el på gang snart tror dere?
Skimter. Strek etter tidsfrist behøver ikkje bety falske positiv. Det er min erfaring.Vet man ikke skal se på testen egentlig etter 10 min, men testetøsen kan ikke la være.
Dette er vel evaporasjon strek etter tørket test?
Den må være like sterk el sterkare en kontroll streken.