Oss testetøser imellom

Det er i hvert fall stigning. Men er de ikke svake til å være 13 dpo? Øverst og nest øverst tatt nylig på samme urin
Hadde ca samme styrke på min 13 dpo :) så lenge den stiger er det jo bra. Håper den fortsetter å stige.

Nei men om det er tulle strek eller ekte ? Får barre sjå men jeg har barre gitt opp håpet.
Ja det skjønner jeg.... du har jo ikke akkurat hatt det beste heller til nå.... men jeg skjønner fortsatt ikke hva søren det er som skjer ass.... for gravid MÅ du jo være.

Lusemus, den nederste testen er jo veldig sterk på deg? Den hvite staven, er den fra i dag?

Jeg blir så usikker jeg. Har egentlig tenkt det er skyggestrek på min, er det innen 10 eller 5 min kan skal se på testene? Denne er fra etter 6 min.

Vedlegg

• 3EC07133-0010-4131-9ACA-CB09B9737826.png
    3EC07133-0010-4131-9ACA-CB09B9737826.png
    110,1 KB · Visninger: 109
Lusemus, den nederste testen er jo veldig sterk på deg? Den hvite staven, er den fra i dag?

Jeg blir så usikker jeg. Har egentlig tenkt det er skyggestrek på min, er det innen 10 eller 5 min kan skal se på testene? Denne er fra etter 6 min.
Er det rfsu test tidlig så er tidsrammen 30 minutter

Ja er RFSU tidlig. Hmm.. men vil tro den hadde vært synlig også mange timer etterpå, synes ikke den var så tydelig 4 timer senere. Og man burde vel sett er mer rosa strek 12-14 dpo vil jeg tro (?). tok en lik test for 2 dager siden og da var den helt blenda! Derfor jeg stusser litt nå!
Er det rfsu test tidlig så er tidsrammen 30 minutter

Back
Topp