Oss testetøser imellom

Usikker på om det er stigning fra i går? Ingen symptomer annet en ømme pupper og veldig livlige drømmer
Den øverste er sterkere enn de to andre :)

Lik strek som i går i dag, hva tror dere? Turte ikke ta digital i dag tidlig siden jeg fikk ikke gravid sist :(

Vedlegg

• D3B76A9B-F039-41A4-B561-D45E77F599CB.jpeg
    D3B76A9B-F039-41A4-B561-D45E77F599CB.jpeg
    25,2 KB · Visninger: 153
679DE485-0F8D-4D7C-804A-BB31ACF23CA2.jpeg
38524ED1-8BF7-4339-82F1-ADAE7B7B9FEB.jpeg
C031FB04-EB94-47F0-AD57-511B3722A488.jpeg

8dpo hm.. jeg klarer ikke se noe, innbiller meg at jeg kan skimte noe men så fort jeg blunker så er det blenda, noen som ser noe?

Last edited:
Hei, noen som har lyst til å fortelle meg om dette er skyggestrek eller babystrek?? Kjæresten min mener det ikke er strek der?! Hadde en enda svakere test for halvannen dag siden, men har fått null utslag på babyplan sine tidligtester. Er 12 eller 13 dpo. (positiv eggløsningstest for 13 dager siden... regner jeg el fra den dagen eller fra dagen etter dersom el vanligvis kommer etter at testen er positiv??)
For ordens skyld redigerte jeg bildet for å få opp kontrasten og kanskje derfor se streken tydeligere. Hilsen desperado :)
IMG_8648 copy.jpg
IMG_E8648 copy.jpg

Hei, noen som har lyst til å fortelle meg om dette er skyggestrek eller babystrek?? Kjæresten min mener det ikke er strek der?! Hadde en enda svakere test for halvannen dag siden, men har fått null utslag på babyplan sine tidligtester. Er 12 eller 13 dpo. (positiv eggløsningstest for 13 dager siden... regner jeg el fra den dagen eller fra dagen etter dersom el vanligvis kommer etter at testen er positiv??)
For ordens skyld redigerte jeg bildet for å få opp kontrasten og kanskje derfor se streken tydeligere. Hilsen desperado :) Vis vedlegget 291721 Vis vedlegget 291722
Den streken vises veldig godt.
Jeg hadde tatt en digital nå

For ordens skyld redigerte jeg bildet for å få opp kontrasten og kanskje derfor se streken tydeligere. Hilsen desperado :) Vis vedlegget 291721 Vis vedlegget 291722
Tipper babystrek :) kjæresten din bør få seg briller,den er tydelig :)

Der er jo strek :)

Min så sånn ut når jeg var gravid sist, men den endte dessverre i kjemisk for min del. Men poenget er at det ser ut som en positiv test:)

Skal disse testene ha dette fuktige området ? Denne er ikke brukt ..

Vedlegg

• IMG_20190314_073714.jpg
    IMG_20190314_073714.jpg
    9,3 KB · Visninger: 143
Min så sånn ut når jeg var gravid sist, men den endte dessverre i kjemisk for min del. Men poenget er at det ser ut som en positiv test:)

:( Så dumt. Håper de kan se slik ut uten å være kjemiske også. Jeg tok en el-test i mangel på flere graviditetstester, og den slo ut positivt. Kan hende de også gjør det på kjemiske. Men hadde vært fint om dette her var en ekte babystrek.

:( Så dumt. Håper de kan se slik ut uten å være kjemiske også. Jeg tok en el-test i mangel på flere graviditetstester, og den slo ut positivt. Kan hende de også gjør det på kjemiske. Men hadde vært fint om dette her var en ekte babystrek.
Det er nok en ekte baby strek, man er jo gravid med kjemisk også, men dessverre så ender det altfor tidlig. Men testene vil jo ikke være forskjellige fra en kjemisk til en babystrek som vil ende i fødsel:). Krysser fingrene for deg!!

Back
Topp