Oss testetøser imellom

Hei, noen som har lyst til å fortelle meg om dette er skyggestrek eller babystrek?? Kjæresten min mener det ikke er strek der?! Hadde en enda svakere test for halvannen dag siden, men har fått null utslag på babyplan sine tidligtester. Er 12 eller 13 dpo. (positiv eggløsningstest for 13 dager siden... regner jeg el fra den dagen eller fra dagen etter dersom el vanligvis kommer etter at testen er positiv??)
For ordens skyld redigerte jeg bildet for å få opp kontrasten og kanskje derfor se streken tydeligere. Hilsen desperado :) Vis vedlegget 291721 Vis vedlegget 291722

Ikke noe skyggestrek den er posetiv :happy:

Ikke noe skyggestrek den er posetiv :happy:

Takk for oppløftende svar! Jeg pratet med en venninne, hun var heller ikke sikker på om streken er ordentlig strek, så det er bedre å være her inne :D (tok for øvrig to el-tester - en i dag og en i går - og begge er positive. Men de skal vel ikke bli positive før en graviditetstest slår ut ordentlig??)

Takk for oppløftende svar! Jeg pratet med en venninne, hun var heller ikke sikker på om streken er ordentlig strek, så det er bedre å være her inne :D (tok for øvrig to el-tester - en i dag og en i går - og begge er positive. Men de skal vel ikke bli positive før en graviditetstest slår ut ordentlig??)

Jeg har ikke prøvd dette selv. Men hvis du har en posetiv graviditetstest skal det kunne slå ut på en eggløsningstest.

Positiv?

IMG_20190315_001317.jpg

BK5259.. Opplever akkurat det samme med helt lik test! Like langt som deg også. Så veldig spent på fortsettelsen din. Tror selv dette bare er en feil. Min kom etter 6 minutter. Streken har forsvunnet mer nå (6 t siden jeg testet). Hmm..

BK5259.. Opplever akkurat det samme med helt lik test! Like langt som deg også. Så veldig spent på fortsettelsen din. Tror selv dette bare er en feil. Min kom etter 6 minutter. Streken har forsvunnet mer nå (6 t siden jeg testet). Hmm..

Er det meg du mener? Pfff. Svakt positiv a1-test i går, positiv el-test i går, negativ cb digital i går, og i dag, på ikm, har jeg begynt å blø:sorry: Håper du er heldigere.

B9AE3971-0403-4736-AD6B-2FB2A30B377E.jpeg

Babyplan 10 min og den andre 20 min skimta strek fra 5 min på begge. 10 dpo og veit ikkje kva eg skal tro siden jeg får positiv og negativ og positiv og negativ babyplan .

Det er i hvert fall stigning. Men er de ikke svake til å være 13 dpo? Øverst og nest øverst tatt nylig på samme urin

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    26,3 KB · Visninger: 157
Back
Topp