Oss testetøser imellom

Noen som har opplevd hvit strek der den «positive» skal være ved en graviditet? Har ikke opplevd det tidligere, men la merke til den da jeg testet i dag.. jeg har kasta testen da jeg oppfattet den som blenda, men den hvite streken var helt tydelig å like tjukk som kontrollstreken.. syns dette var merkelig!
Nei har ikkje opplevd det.

Jeg bare svarer av egen erfaring. Når jeg ble gravid, så testet jeg først med strimmel 10 dpo, var kun en antydning til strek på testen, tok en digital uten ukeindikator, som ikke var på morgen urin, og den ble positiv. På clearblue sine nettsider står det på begge digitale tester at man kan bruke de opptil 5 dager før forventet mens, så da er de mer sensitive enn 50.
Vet med sikkerhet at den med uke ikke trenger mer enn 25.
Hadde HCG på 25 målt i blod, samme dag som det sto gravid 1-2

Noen som har opplevd hvit strek der den «positive» skal være ved en graviditet? Har ikke opplevd det tidligere, men la merke til den da jeg testet i dag.. jeg har kasta testen da jeg oppfattet den som blenda, men den hvite streken var helt tydelig å like tjukk som kontrollstreken.. syns dette var merkelig!
Jeg får det på de fleste tester hvis jeg bare vrir og vender på de nok, spesielt på babyplan :) er visst normalt har jeg lest tidligere en plass her!

Det er jo en strek der uansett, på et vis. Hvis man er gravid er det jo der fargestoffet setter seg, å blir en positiv test :-)

Ja, hvis man vrir å vender på den ja, men jeg holdt den bare foran meg å så den tydelig :) men får heller ta en ny om et par dager om tr ikke dukker opp :)
Takk for svar! :D

9 dpo og blir bare mer og mer rastløs..:hilarious:

Vedlegg

• E1A88B86-8314-42D7-994D-EBD019BADEBB.jpeg
    E1A88B86-8314-42D7-994D-EBD019BADEBB.jpeg
    29,9 KB · Visninger: 142
Usikker på om det er stigning fra i går? Ingen symptomer annet en ømme pupper og veldig livlige drømmer

Vedlegg

• 702D359B-62C6-48C7-B00F-325B1357D21E.jpeg
    702D359B-62C6-48C7-B00F-325B1357D21E.jpeg
    25,1 KB · Visninger: 156
Back
Topp