Oss testetøser imellom

Hei! Jeg har bladd og bladd i denne tråden siste par ukene, og tenkt for meg selv at dette skal ikke jeg begynne med! Hvem var det som begynte allerede 6dpo? Og bestilte en masse strimler i dag? Jo, det var meg det. Såå spennende dette her, og så mange fine tester det dukker opp her inne altså! Jeg er i dag 10 dpo, med IKM på fredag (tror jeg, +- en dag)
Og nå i kveld fikk jeg denne her! Er det ofte tull med disse testene, eller hva tror dere om den? Jeg har digital i skapet, som mest sannsynlig blir svidd av i morgen tidlig!
Skimter strek håper den blir sterkere :)

Ser strek, har kun fått skygge på disse når testen har blitt liggende noen timer. Men tror jeg ville ventet litt til med en digital, bare for å ikke "kaste den bort" :)

Ah så bra, min var innenfor 3 min :D Og digital ble positiv 1-2 uker, jeg spretter i taket snart! :happy093 håper spiren sitter:love7

Hei! Jeg har bladd og bladd i denne tråden siste par ukene, og tenkt for meg selv at dette skal ikke jeg begynne med! Hvem var det som begynte allerede 6dpo? Og bestilte en masse strimler i dag? Jo, det var meg det. Såå spennende dette her, og så mange fine tester det dukker opp her inne altså! Jeg er i dag 10 dpo, med IKM på fredag (tror jeg, +- en dag)
Og nå i kveld fikk jeg denne her! Er det ofte tull med disse testene, eller hva tror dere om den? Jeg har digital i skapet, som mest sannsynlig blir svidd av i morgen tidlig!
Denne syns jeg ser positiv ut :D

Er 6-7 dpo idag. Er dette typisk skyggestrek :bored::hilarious: eller har jeg dette typiske streksynet igjen ?:shy:

Vedlegg

• 64AA0551-5C81-4FF8-8890-6C866EEAD2CB.jpeg
    64AA0551-5C81-4FF8-8890-6C866EEAD2CB.jpeg
    12,7 KB · Visninger: 140
  • 78844A2C-F76F-438C-9CF8-AD60AA14C6D3.jpeg
    78844A2C-F76F-438C-9CF8-AD60AA14C6D3.jpeg
    11,8 KB · Visninger: 137
Noen som kan ane noe her?
Hadde uttak 20/2 og innsett 22/2; hadde begynt å miste motet, men fikk beskjed av IVF i går at det absolutt var håp enda og i dag synes jeg at jeg kan ane en svak skyggestrek..?
Eller er det hodet mitt som er i ønskemodus?

Vedlegg

• 20190305_102350.jpg
    20190305_102350.jpg
    8,3 KB · Visninger: 152
Noen som kan ane noe her?
Hadde uttak 20/2 og innsett 22/2; hadde begynt å miste motet, men fikk beskjed av IVF i går at det absolutt var håp enda og i dag synes jeg at jeg kan ane en svak skyggestrek..?
Eller er det hodet mitt som er i ønskemodus?

Klarer ikke få bilde større, så får ikke sett.

Klarer ikke få bilde større, så får ikke sett.
Vises det bedre her? :)
Tiden er jo gått ut nå, men streken blir bare sterkere og sterkere. Syntes jeg skimtet noe innen fristen, men usikker på det altså.. :woot:
I mitt hode tenker jeg at en strek ikke skal vises om det ikke er hcg i kroppen, men hva vet vel jeg :pompus:

Vedlegg

• Screenshot_20190305-110020_Gallery.jpg
    Screenshot_20190305-110020_Gallery.jpg
    6 KB · Visninger: 138
Tiden er jo gått ut nå, men streken blir bare sterkere og sterkere. Syntes jeg skimtet noe innen fristen, men usikker på det altså.. :woot:
I mitt hode tenker jeg at en strek ikke skal vises om det ikke er hcg i kroppen, men hva vet vel jeg :pompus:
Hvilken test er det? Synes streken ser litt grå ut på bilde, men det kan hende jeg ser feil...

Skimter noe:) håpe den blir sterkere:)

Hvilken test er det? Synes streken ser litt grå ut på bilde, men det kan hende jeg ser feil...
Jeg husker faktisk ikke, men det er apotek-test med sensitivitet på 10.
På bildet har jeg plukket testen fra hverandre fordi det var dugg på glasset og vanskelig å se.
Det er så vanskelig å ta bilde av disse strekene, men for meg synes jeg det ser ut som en svak rosa strek. Men det kan jo være håpet mitt som spiller meg et puss; derfor må jeg sjekke med andre, mer rasjonelle personer ;)

Vedlegg

• 20190305_110942.jpg
    20190305_110942.jpg
    7,2 KB · Visninger: 120
På bildet har jeg plukket testen fra hverandre fordi det var dugg på glasset og vanskelig å se.
Det er så vanskelig å ta bilde av disse strekene, men for meg synes jeg det ser ut som en svak rosa strek. Men det kan jo være håpet mitt som spiller meg et puss; derfor må jeg sjekke med andre, mer rasjonelle personer ;)

Jeg ser to streker :):)

Ser strek der jeg iallefall :happy:

Jeg har sett på alle bildene men her ser jeg veldig godt, ser rosa ut også! Gratulerer!

Back
Topp