Oss testetøser imellom

Hva tenker dere om denne?
Det enslige bildet er tatt 30 min etter testen ble dyppa.

Satt sammen bildene fra 2 dager siden, for å sammenligne. Er den i dag sterkere? Kan jeg tro på den, det er jo tross alt rfsu test tidlig...

Vedlegg

• pixlr_20190224214825515.jpg
    pixlr_20190224214825515.jpg
    27,1 KB · Visninger: 172
  • IMG_20190224_214849.jpg
    IMG_20190224_214849.jpg
    15,2 KB · Visninger: 160

Satt sammen bildene fra 2 dager siden, for å sammenligne. Er den i dag sterkere? Kan jeg tro på den, det er jo tross alt rfsu test tidlig...
Den fra idag er litt sterkere. Kan du prøve en annen merke? Har hørt litt forskjellig om rfsu. Spennende. Oppdater oss

Negativ CB i dag, og slutta å blø etter SA! Hurra! Kjenner litt murring som når EL begynner, men trodde det var litt tidlig. Får bare kjøre på annenhver dag fremover da :dance011

Dager etter ovitrelle til venstre og dpo til høyre
De to siste tatt nå (25 og 10 mlU/ml)
Hva synes dere?!!

Kan det være overlapping med ovitrelle?? Den burde vært ute av kroppen nå 12 dg etter sant?!

Åh håper det ikke er skyggestreker

Vedlegg

• F4D0E1DD-35F9-4E7A-973F-27084203D498.png
    F4D0E1DD-35F9-4E7A-973F-27084203D498.png
    61,9 KB · Visninger: 155
Last edited:

Er jo enda tidlig og teste er det ikke ? ;)
Men syns jeg tyder en strek der da.. ;)

Jeg ser strek! Aldri fått det på de testene uten å være gravid

Er jo enda tidlig og teste er det ikke ? ;)
Men syns jeg tyder en strek der da.. ;)
Joda, første testen dyppa jeg fordi det var noen på et forum som spurte om noen hadde fått helt blenda på rfsu tidlig, og jeg har jo det tidligere, men siden den første ikke var helt blenda så blir man jo bitt av basillen da ;)

Vis vedlegget 289902 Hjeeelp!!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste før ikm 1/3, men ble så gira av alle her som tester så tidlig, så måtte bare prøve! Hadde absolutt null tro, spesielt siden testen kan brukes fra «første dag på overtid» og jeg er bare ca 9 dpo. Men det er da strek?? Kan jeg stole på den tror dere? :shy:
Jeg skal selvfølgelig teste pånytt imorgen og sikkert hver dag fremover, men :joyful:

Hva tenker dere?

(Bilde ble ganske dårlig kvalitet her, det vises bedre irl)
Jeg fikk positiv 9 dpo. Også ble de sterkere og sterkere for hver dag :-)

Back
Topp