VilBliGravidiApril2019
Flørter med forumet
Ja håper virkelig de blir sterkere. Tror du det er tidlig for digital test?Synes de ser veldig like ut faktisk, så nå noir det jo veldig spennende å se om den blir sterkere de neste dagene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper virkelig de blir sterkere. Tror du det er tidlig for digital test?Synes de ser veldig like ut faktisk, så nå noir det jo veldig spennende å se om den blir sterkere de neste dagene!
Ja, ville ventet til over ikm med digital, ville værtfall sett at testene stiger igjen, for å være sikker på at di kunstige hormonene er ute av kroppenJa håper virkelig de blir sterkere. Tror du det er tidlig for digital test?
Den fra idag er litt sterkere. Kan du prøve en annen merke? Har hørt litt forskjellig om rfsu. Spennende. Oppdater ossHva tenker dere om denne?
Det enslige bildet er tatt 30 min etter testen ble dyppa.
Satt sammen bildene fra 2 dager siden, for å sammenligne. Er den i dag sterkere? Kan jeg tro på den, det er jo tross alt rfsu test tidlig...
Skal se om jeg rekker apoteket i morgen, men kommer til å vente noen dager før jeg bruker en CB test siden de er så dyre...Den fra idag er litt sterkere. Kan du prøve en annen merke? Har hørt litt forskjellig om rfsu. Spennende. Oppdater oss
Her er det noe på gangHva tenker dere om denne?
Satt sammen bildene fra 2 dager siden, for å sammenligne. Er den i dag sterkere? Kan jeg tro på den, det er jo tross alt rfsu test tidlig...
Ja vent noen dager til så får du sikkert positivtSkal se om jeg rekker apoteket i morgen, men kommer til å vente noen dager før jeg bruker en CB test siden de er så dyre...

Er jo enda tidlig og teste er det ikke ?Hva tenker dere om denne?
Er strek da, hadde veldig svak på min 10dpo ogDager etter ovitrelle til venstre og dpo til høyre
De to siste tatt nå (25 og 10 mlU/ml)
Hva synes dere?!!
Hva tenker dere om denne?
Jeg ser nesten samme strek på alle blir galEr strek da, hadde veldig svak på min 10dpo og
Joda, første testen dyppa jeg fordi det var noen på et forum som spurte om noen hadde fått helt blenda på rfsu tidlig, og jeg har jo det tidligere, men siden den første ikke var helt blenda så blir man jo bitt av basillen daEr jo enda tidlig og teste er det ikke ?
Men syns jeg tyder en strek der da..![]()
Jeg testet veldig svak positiv på 10 dpo ta en digital.. .Jeg ser nesten samme strek på alle blir galkan det være fordi den overlapper ovitrelle?
Håper virkelig det ikke er skyggestreker
Igår tok jeg digital ( yes or no) var negativJeg testet veldig svak positiv på 10 dpo ta en digital.. .
Jeg fikk positiv 9 dpo. Også ble de sterkere og sterkere for hver dagVis vedlegget 289902 Hjeeelp!!
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste før ikm 1/3, men ble så gira av alle her som tester så tidlig, så måtte bare prøve! Hadde absolutt null tro, spesielt siden testen kan brukes fra «første dag på overtid» og jeg er bare ca 9 dpo. Men det er da strek?? Kan jeg stole på den tror dere?
Jeg skal selvfølgelig teste pånytt imorgen og sikkert hver dag fremover, men
Hva tenker dere?
(Bilde ble ganske dårlig kvalitet her, det vises bedre irl)
Hvor mange dpo er du da?Igår tok jeg digital ( yes or no) var negativså vet ikke
![]()
10 da jeg testet igårHvor mange dpo er du da?
Krysser uansett fingrene for deg10 da jeg testet igår